Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så trött så trött... A är hon mormor så jag borde göra massor av bra saker, men jag orkar ingenting. Inte ens duscha...

*kram* :heart

Ta det lugnt, bryt upp det i etapper.
Jag vill bara ha det fixat! Men när man tycker att det är en bra idé att läsa dom dåliga omdömena istället för dom bra som är en stor majoritet blir jag avskräckt.
Och så kan jag inte bestämma om jag ska boka det gamla vanliga eller prova nåt nytt.

Och ja jag fattar att det är fånigt att våndas över!

Senast ändrad:
Jag vill bara ha det fixat! Men när man tycker att det är en bra idé att läsa dom dåliga omdömena istället för dom bra som är en stor majoritet blir jag avskräckt.
Och så kan jag inte bestämma om jag ska boka det gamla vanliga eller prova nåt nytt.

Och ja jag fattar att det är fånigt att våndas över!
Jag förstår, jag är likadan och det är så lätt att man hakar upp sig på små detaljer. Om de bra är en majoritet så säger ju det någonting. Är de dåliga omdömen centrerade kanske man ska se upp, men i vissa fall har folk ofta en specifik bild i huvudet och när det inte blev som de tänkt så klagar man ofta högt.

Och nä, det är inte fånigt. Jag har liten comfortzone så jag brukar behöva dras med till nya ställen och sedan upptäcka att det inte var så farligt. Men om det gamla vanliga är okej men inte mer kanske det är värt att testa något nytt? :)

Satt precis och läste mina minnen och då dök ett sånt underbart citat upp, tycker fortfarande att det är så bra. :D

"Believe in yourself. Not in me, who believes in you. Not in you, who believes in me. But in you, who believes in yourself."

Jag förstår, jag är likadan och det är så lätt att man hakar upp sig på små detaljer. Om de bra är en majoritet så säger ju det någonting. Är de dåliga omdömen centrerade kanske man ska se upp, men i vissa fall har folk ofta en specifik bild i huvudet och när det inte blev som de tänkt så klagar man ofta högt.

Och nä, det är inte fånigt. Jag har liten comfortzone så jag brukar behöva dras med till nya ställen och sedan upptäcka att det inte var så farligt. Men om det gamla vanliga är okej men inte mer kanske det är värt att testa något nytt? :)
Fördelen med det "nya" är priset, det ligger också i en helt annan stadsdel så vi kanske kan upptäcka nåt nytt.

Varit ute och busat med Fantomen och Guran. Det blev lite goa kurvor, lite höga farter som avslutades med räkmacka i stora höga. Både Fantomen och Guran körde ifrån mig med jämna mellanrum, men snälla som dom är så väntar dom alltid några kurvor bort.

/B

Jag har precis smort in nacken/en bit av axlarna med aftersun :meh: Väntan på bilen gav inte bara tristess, det gav kräftröd nacke också :banghead:

Kollar på hotell, jag och en vän ska se Lady Gaga i Stockholm i höst, men fan vad dyra hotellen är! :arghh: Jag vill ju liksom inte bo i nått som ligger flera km från Globen :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 109
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka