nu vet ja inte va jag ska göra, diska, städa, röja eller bara slappa.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Hjärnan är inte ett dugg logisk när man har ångest så såhär i efterhand fattar jag ju att det ser fjantigt ut![]()
*kram*Letar hotell. Det ger mig ångest!
Jag vill bara ha det fixat! Men när man tycker att det är en bra idé att läsa dom dåliga omdömena istället för dom bra som är en stor majoritet blir jag avskräckt.*kram*
Ta det lugnt, bryt upp det i etapper.
Jag förstår, jag är likadan och det är så lätt att man hakar upp sig på små detaljer. Om de bra är en majoritet så säger ju det någonting. Är de dåliga omdömen centrerade kanske man ska se upp, men i vissa fall har folk ofta en specifik bild i huvudet och när det inte blev som de tänkt så klagar man ofta högt.Jag vill bara ha det fixat! Men när man tycker att det är en bra idé att läsa dom dåliga omdömena istället för dom bra som är en stor majoritet blir jag avskräckt.
Och så kan jag inte bestämma om jag ska boka det gamla vanliga eller prova nåt nytt.
Och ja jag fattar att det är fånigt att våndas över!
Fördelen med det "nya" är priset, det ligger också i en helt annan stadsdel så vi kanske kan upptäcka nåt nytt.Jag förstår, jag är likadan och det är så lätt att man hakar upp sig på små detaljer. Om de bra är en majoritet så säger ju det någonting. Är de dåliga omdömen centrerade kanske man ska se upp, men i vissa fall har folk ofta en specifik bild i huvudet och när det inte blev som de tänkt så klagar man ofta högt.
Och nä, det är inte fånigt. Jag har liten comfortzone så jag brukar behöva dras med till nya ställen och sedan upptäcka att det inte var så farligt. Men om det gamla vanliga är okej men inte mer kanske det är värt att testa något nytt?![]()
Vem? Vad? Vad?Vandrar in på secondhandbutik och hittar en kjol från Roberto Cavalli, en handsydd vintage top och en galen blus från Versace och betalar 300 kr. Yolo!![]()
Har en massa läkarbesök nu i juli. Den 3,4, 11, 12, 17, 18 och den 24e
Blir inte så mycket semester när man måste springa till läkaren var och varannan dag
Vem? Vad? Vad?![]()
![]()