Det är den 23 oktoberNär är det?
Ang hotell så är det smidigast om ni bor efter gröna linjen om ni ska till Globen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den 23 oktoberNär är det?
Ang hotell så är det smidigast om ni bor efter gröna linjen om ni ska till Globen.
Jag hade heller ätit det du åt då jag tycker kebabbtallrikar alltid är så feta på något sätt då föredrar jag en vanlig kebabb eller en rulleKänslan när din kollega äter kebabtallrik och du själv har med dig ärtsoppa.![]()
Det är den 23 oktoberokej gröna linjen...
Borde kunna hitta den
![]()
Det finns inte så många tunnelbanelinjer i Stockholm. (Än).Det är den 23 oktoberokej gröna linjen...
Borde kunna hitta den
![]()
Bor du nära Centralen så har du ju t-banan därDet är den 23 oktoberokej gröna linjen...
Borde kunna hitta den
![]()
Bor du nära Centralen så har du ju t-banan där
@athena_arabians: Kram! Det är okej att bli upprörd, starka känslor är en naturlig reaktion
Men de verkar bra muppiga så heja dig som fixar ett bra testamente![]()
Om kungsholmen är upptagen finns det två hotell högst upp St, Eriksgatan. vasastaden är mysig. och du blir granne med mig.Jag hade inte valt att bo nära centralen. Supertråkigt läge, trista restauranger (kan de ens kallas "restauranger"?), bara turister och drottninggatan erbjuder de större kedjorna med shopping. Ingen sthlm-are hänger där. Hade jag kommit utifrån hade jag undvikit just turistkvarteren vid centralen. Hellre då ta några steg över till Kungsholmen eller sökt sig en liten bit bort till trevliga bostadskvarter där folk faktiskt bor och umgås!
Bra beslut, och klok särbo! (När han inte petar in knivar i benet förstås).Om vi säger så här... jag tänker inte slösa pengar på en dopgåva igen. Mitt hus behöver pengarna bättreKan tillägga att särbon är väldigt enig, han är rätt less på hur de behandlar mig också
![]()
Bra beslut, och klok särbo! (När han inte petar in knivar i benet förstås).![]()
Om vi säger så här... jag tänker inte slösa pengar på en dopgåva igen. Mitt hus behöver pengarna bättreKan tillägga att särbon är väldigt enig, han är rätt less på hur de behandlar mig också
![]()
Tack men tyvärr hade det inte gåttNi hade kunnat sno min lägga, men har tyvärr besök just då (därav frågan om datum). Kolla om du hittar hotell runt odenplan/st eriksplan? Det är lugna områden, centralt men inte mitt i city. Nära grön linje. Sthlm har bara tre huvudlinjer så tunnelbanan är plättlätt gentemot många andra städer runt om i världen. Sthlm är en småstad internationellt sett, små ytor och lätt att orientera sig! Det är inte komplicerat att byta linje heller, men smidigt att bo längst gröna linjen om ni ska till Globen.
Det finns inte så många tunnelbanelinjer i Stockholm. (Än).
![]()
Lite till er alla tre: Jag har typ vart i Stockholm lika många gånger som ena handens fingrarBor du nära Centralen så har du ju t-banan där
Tack men tyvärr hade det inte gåttMin vän är allergisk mot typ allt (djur, cigaretter, starka parfymer, fisk osv) så det måste tyvärr vara allergivänligt rum så att säga
![]()
Känns skönt att det inte finns så mkt att ärva efter mig. Mina vänner får slåss om garderoben![]()