Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker rödvin, lyssnar på Patti Smith och läser i "feminist-tråden"
Ursäkta den icke efterfrågade kommentaren men har tänkt på det varje gång jag sett inlägg från dig:
Din avatarbild är så himla fin och du passar så bra i den frisyren!
Dricker rödvin, lyssnar på Patti Smith och läser i "feminist-tråden"
Men då har du bara köpt den inte ätit om den ligger på bänken ju, skådebröd är alltid okejDet kan hända att jag bejakade min inre Edward när jag var i stan idag. Det ligger ett fint bakverk på köksbänken..
Men då har du bara köpt den inte ätit om den ligger på bänken ju, skådebröd är alltid okej![]()
Jo men det handlade om vart det var billigt att bo, och jag bodde på Scandic för ett väldigt bra pris, det innebär inte att du behöver äta i området, det var inte det hon frågade efter. Förresten är det gångavstånd upp till Vasastan, nära till Odenplan osvJag hade inte valt att bo nära centralen. Supertråkigt läge, trista restauranger (kan de ens kallas "restauranger"? Vi snackar hak där du får söndergrillad black and white med pommes och det är bilder på maten), bara turister och drottninggatan erbjuder bara de större kedjorna med shopping. Ingen sthlm-are hänger där. Hade jag kommit utifrån hade jag undvikit just turistkvarteren vid centralen. Hellre då ta några steg över till Kungsholmen eller sökt sig en liten bit bort till trevliga bostadskvarter där folk faktiskt bor och umgås!
Faaaaan, verkar som att jag hittat ett till - på lilltån*en massa fula ord*
Att vakna av att man i sömnen har börjat klia på ett jävla myggbett![]()