Pepsi sover i mitt knä. Alice sover på soffans ryggstöd. Vi har det helt enkelt ganska bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du och jag.Fryser så jag skakar![]()
Du och jag.
20 grader inne och jag är kall ända in i märgen
Samma här, 20 grader inne och är nog fan kall ända in i märgen jag med... Att klippa gräset i 2 timmar i solsken men väldigt friska (iskalla) vindar var inte någon höjdare för min delDu och jag.
Man måste faktiskt inte städa! Speciellt inte putsa fönster när man mår som du mår! Tror du din bror kommer kolla på dina fönster och utbrista "men TANTEN då! Har du inte putsat dina fönster inför mitt besök?!Inser att jag snart inte kan skjuta på det längre.
jag måste städa. Alltså inte bara snabbt åka över golvet med dammsugaren, utan STÄDA. Inklusive fönsterputs. Jag hatar att putsa fönster, det blir aldrig snyggt. Har bror på ingång för en hel vecka här och dessutom kaffedejt på måndag. Skäms om det är ostädat. och det är ständigt ostädat.
Städning är verkligen inte min starkaste gren....
Usch inte kul att frysa.Fryser så jag skakar![]()
Du och jag.
Himlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..
Du och jag.
BeklagarHimlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..