athena_arabians
Trådstartare
Deppig! Muntrar upp mig:
Det gör inte ont att se honom vicka på höfterna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deppig! Muntrar upp mig:
Intressant iakttagelse. Igår var vi på Biltema och köpte fiskelina. Idag får jag upp reklam för fiskegrejer på Biltema. Och nej, jag sökte inte på det innan. Jag kollade upp lite cykeltillbehör på hemsidan, men inte fiskegrejer. Är vi övervakade?
*tar fram folien och fixar mig en hatt*
Jag kanske var där för dig också?
Ameh.
Jag vet knappt vad man gör på Biltema menJag kanske var där för dig också?![]()
Köper fiskegrejer, uppenbarligen.Jag vet knappt vad man gör på Biltema men
(Buke tycker att jag postar för snabbt).
Varit på afghansk Eid fest. Många gamla elever, jag hälsade till höger och vänster.
Grannens ena familjehemspojke rappade.Han har tydligen rappat i nationell TV i hemlandet. En f.d. minister talade. Och som vanligt kom inte folk förrän efter halvannan timme efter starttid
Vi är verkligen tidsfascister i det här landet. Jag blir helt störd av att sitta och vänta på att saker ska börja.
Grannen lovade ta skocken ungdomar och komma hit och bära ved. Mitt vedkörande är inte så effektivt just nu. Det är skapligt osäkert att köra skottkärra när man är akut yr.....![]()
Tveksam till att de tänker hjälpa till, maskinen är strax över den år och garantin var självklart 5 år... nåja nu går den igen...Hemförsäkring? Prata med bolaget och se om det går!
Vad gjorde du? sparkade på den eller hotade med tippenTveksam till att de tänker hjälpa till, maskinen är strax över den år och garantin var självklart 5 år... nåja nu går den igen...![]()
Tveksam till att de tänker hjälpa till, maskinen är strax över den år och garantin var självklart 5 år... nåja nu går den igen...![]()
Vad har du sett för film/serie?Eftersom jag har livlig fantasi och svårt för att somna när jag sett filmer/serier som kryper under skinnet på mig så slösurfar jag på buke![]()
Eftersom jag har livlig fantasi och svårt för att somna när jag sett filmer/serier som kryper under skinnet på mig så slösurfar jag på buke![]()