Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant iakttagelse. Igår var vi på Biltema och köpte fiskelina. Idag får jag upp reklam för fiskegrejer på Biltema. Och nej, jag sökte inte på det innan. Jag kollade upp lite cykeltillbehör på hemsidan, men inte fiskegrejer. Är vi övervakade? :nailbiting::laugh::laugh:

*tar fram folien och fixar mig en hatt*

Intressant iakttagelse. Igår var vi på Biltema och köpte fiskelina. Idag får jag upp reklam för fiskegrejer på Biltema. Och nej, jag sökte inte på det innan. Jag kollade upp lite cykeltillbehör på hemsidan, men inte fiskegrejer. Är vi övervakade? :nailbiting::laugh::laugh:

*tar fram folien och fixar mig en hatt*

Ja :sneaky:

@Klara: Jag har inte ens varit på Biltema och får upp reklam :meh:

Men det är ett mycket intressant ämne :cautious:

Äntligen är denna jobbehelgen snart över. 4-5 personer sjuka, alla vikarier går redan schemarad :up: Verkligen underbart att ordinarie personal sjukar sig för att de inte vill jobba med nya sommarvikarier. Så det blir vikarier + gröna sommarvikarier. Fantastiskt ....

Varit på afghansk Eid fest. Många gamla elever, jag hälsade till höger och vänster.
Grannens ena familjehemspojke rappade.Han har tydligen rappat i nationell TV i hemlandet. En f.d. minister talade. Och som vanligt kom inte folk förrän efter halvannan timme efter starttid :)
Vi är verkligen tidsfascister i det här landet. Jag blir helt störd av att sitta och vänta på att saker ska börja. :rofl:

Grannen lovade ta skocken ungdomar och komma hit och bära ved. Mitt vedkörande är inte så effektivt just nu. Det är skapligt osäkert att köra skottkärra när man är akut yr.....:D

Jag var med en kompis till vår hästtandläkare. Tandis är spansk och min vän kör tåg(lätt tidsfashist alltså).
När vi kom 1,5 h för tidigt sa tandis:
"This is how I know I'm in Sweden!"
Hon är mer van vid manana manana..

Tveksam till att de tänker hjälpa till, maskinen är strax över den år och garantin var självklart 5 år... nåja nu går den igen...:cautious::nailbiting::D

Brukar vara så. Så fort garantin gått ut blir det nåt fel.
Frågan är fri ;) Mina föräldrars frys hade ingen garanti kvar (den var tre år då) men f- bolaget tog reparationskostnaden när den la av.

Eftersom jag har livlig fantasi och svårt för att somna när jag sett filmer/serier som kryper under skinnet på mig så slösurfar jag på buke :D

Haha! Så blev jag när jag såg någon serie på Netflix hyfsat nyligen. Sambon var i DK på jobb. Jag sov med lampan tänd 2 nätter.
Ingen annan verkade tycka serien var så värst läskig. Och jag brukar inte reagera så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 258
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna