Äntligen i stallet! Nu ska vi bara fixa höpåsar och kraftfoder, fylla på vatten och mocka hagarna. Därefter kan vi äntligen åka hem och äta. Skönt att vi inte är så noga med mattider 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Frostar" av en kyl?![]()
Tydligen är jag friskförklarad från hypotyreos av en läkare som aldrig träffat mig.
Han tyckte jag kunde ta nya prover om några veckor men nåt levaxin ville han inte skriva ut.
Har bara haft det sen 17 års ålder så
Tack för ditt stöd@Trott jag hade inte heller varit nöjd, du har all rätt att vara förbannad och less.
Ibland blir det bara för mycket och onödiga saker på en och samma gång.
Tack får se om jag får svar imorgonHojta till om du vill ha några akut. Jag glömmer jämt att ta med mig på semestern eller häller ut dem över hela golvet eftersom jag glömmer att sätta på locket igen (hänt ett antal gånger och inte bara levaxinet utan alla mediciner på burk) och min mottagning skriver ut nya varje gång jag ringer.
Mycket trött på att plocka upp sextio tabletter spridda över hela sovrumsgolvet.Då är det lättare att ringa och be om en ny burk.
Bra jobbat av dig att du fick i dig lite näring även om man mårEfter att inte ha fått i mig mer än två nektariner på hela dagen (tappar alltid aptiten när jag mår dåligt) bestämde jag mig för att äta en stadig middag för att inte få minus på energikontot. Det var en timme sen, och jag har fortfarande så ont i magen att jag bara ligger i soffan och känner mig ynklig. Jättedålig idé, med andra ord.
Utkämpar ett kortisonkrig med mitt blodsocker.
Jag har höjt insulinet till det dubbla. Men rätt som det är så sticker värdet okontrollerat rakt upp. Jag tar insulin hur många gånger som helst för att parera. Suck.
MEN - jag har inte varit yr mer än en liten stund mitt på dagen. Har haft besök av grannarna hela dagen och pratat och pratat. Och jag fixade det utan att behöva lägga mig och vila mitt i!!
Kanske är detta skott i mörkret med kortisonet ändå boten på mitt elände? Jag mår ju bättre. Vågar knappt tro det är sant.
Efter att inte ha fått i mig mer än två nektariner på hela dagen (tappar alltid aptiten när jag mår dåligt) bestämde jag mig för att äta en stadig middag för att inte få minus på energikontot. Det var en timme sen, och jag har fortfarande så ont i magen att jag bara ligger i soffan och känner mig ynklig. Jättedålig idé, med andra ord.