Det är lov att vara ledsen när man får trista besked, man skall inte behöva förställa sig.Pissigt besked från Neurologen, önskar att jag hade en famn att gråta ut i för just nu orkar jag inte vara glad och positiv.
Varm kram från mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lov att vara ledsen när man får trista besked, man skall inte behöva förställa sig.Pissigt besked från Neurologen, önskar att jag hade en famn att gråta ut i för just nu orkar jag inte vara glad och positiv.
Stor varm kram!Pissigt besked från Neurologen, önskar att jag hade en famn att gråta ut i för just nu orkar jag inte vara glad och positiv.
Varför hittade jag en tennisboll i min handväska idag? Var kommer den ifrån?
Du spelar tennis hemligt i sömnen? Och det är så hemligt så du har inte ens talat om det för dig själv?Varför hittade jag en tennisboll i min handväska idag? Var kommer den ifrån?
Måste vara så...Du spelar tennis hemligt i sömnen? Och det är så hemligt så du har inte ens talat om det för dig själv?![]()
Äsch, kasta dom på återvinningen, eller skänk bort dom till second hand!Jag behöver fler som kan förstöra glas åt mig... jag har såååå många glas![]()
Dert är ju det, men men. ^^då är det värre!
Jag har ingen plats ändå, så det skiter sig.Synd att du bor så långt bort. Jag har ett piano jag behöver bli av med. Ordnar du transporten så får du det.