Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg en frän groda med namnet Rhacophorus everetii i kvällens inventering :bump:

Hittade också en kackerlacka huserandes i en påse ned rester av jordnötter när jag kom hem, bästa sättet att fånga dem på är dock en halv full mug med Cola :cool:

Ibland älskar jag vår bemanningsplanerare! Jag fick ett mail om att jag fick en beviljad semesterdag 25 januari och kom då på att hästan ska skos första gången hos mig den 18. Frågade om jag fick ledigt och fick ett ja i vändande mail :)
Jag tycker alltid att alla gnäller över hur svårt det är att få ledigt men jag känner inte alls så. Tycker de gör ett superjobb :D

Jag skulle göra korvstroganoff, självklart bränns korven vid så den är helt kolsvart på en sida! :turd: Får bli knäckemacka med julskinka och chips med dipp till kvällsmat istället...

Från helvetet till himmeln på typ 3 timmar. Fick kallelse till Akademiska i Uppsala idag, har själv begärt denna remiss i maj så dom tog god tid på sig att kalla mig men nu äntligen ska jag dit i januari!

Är allt annat än nöjd med vården dom erbjuder mig här i Västerås! Jag som patient ska inte behöva föreslå själv vilka mediciner som jag tror passar mig!

Sedan kom helvetet tillbaka! Skulle göra carbonara och baconet från Coop smakar APA så jag reklamerade det på nätet! Bläääää! Det är inte härsket, det smakar GET!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 460
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 730
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår