Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tidig till skolan. Trots jag körde typ 10 km saktare än hastigheten på motorvägen. Hade blivit varnad för svart is så tog det lugnt. 20 min tills vi börjar...
Här var det snorhalt på trappan och gruset ner till vägen.
Hunden fattade inte då men vi kom ner utan att slå oss..

Smsat lite med ragget från helgen, både igår och idag, det hade vart rätt jobbigt där hemma, och han verkar valt det alternativet som jag valde för två år sen, att göra slut :bump: Dock ska dom prata mer om det ikväll, hur dom gör det smidigast, hon vill tydligen prova terapi och sånt :down:O_o
Min åsikt om det var att terapi inte brukar funka... Det kommer ligga och gnaga och vid varje osämja kommer "snedsteget" dras upp... Han tänker iaf fortfarande på mig, och det känns ju bra att han ändå valt att ta dusten och vill göra slut med henne... :grin:

Gjorde av med 62 kwh igår.
Älskar direktverkande el...
Kör just nu 6element
2 på 800w som går för fullt för termostaten funkar inte
Två som du kan ställa mellan 600-1800kw som går på 600w just nu
Två på 400 w som det ena går på fullt går ej att ställa och termostatten är kass och ett fungerande på 400w.

Gjorde av med 62 kwh igår.
Älskar direktverkande el...
Kör just nu 6element
2 på 800w som går för fullt för termostaten funkar inte
Två som du kan ställa mellan 600-1800kw som går på 600w just nu
Två på 400 w som det ena går på fullt går ej att ställa och termostatten är kass och ett fungerande på 400w.
Har ju slut på ved så därav elementen
Ska få en leverans på 3 kubik i slutet av denna, början av nästa vecka.

Bajs! :turd: Har möblerat om och flyttat på en massa glashäckar och så sprack det flera glas på en häck :( Jag gissar att det inte var mitt fel utan att det var spänningar i glasen för det var tre skivor som gick och jag lyfte ju bara häcken, men det känns ändå skit... :(

Bajs! :turd: Har möblerat om och flyttat på en massa glashäckar och så sprack det flera glas på en häck :( Jag gissar att det inte var mitt fel utan att det var spänningar i glasen för det var tre skivor som gick och jag lyfte ju bara häcken, men det känns ändå skit... :(

Sånt är aldrig kul, även om det inte är ens eget fel.. Kram!

Sitter på jobbet och har nu ett dygn hemifrån som väntar. Blä :wtf:
Känner mig extremt omotiverad att jobba när jag hemma har en häst att pyssla med och en soffa som vill liggas i.

Pissigt besked från Neurologen, önskar att jag hade en famn att gråta ut i för just nu orkar jag inte vara glad och positiv.

Känner mig jättestressad, känns som kroppen börjar säga ifrån, inte bara mina krossade fingrar och jag måste verkligen bli klar med packningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 861
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 460
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 727
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka