Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diskat, och kastat 3 matlådor :banghead: Så går det när man inte kommer ihåg att det är matrester kvar och så får dom stå på diskbänken/i diskhon i en vecka :meh: Hade tänkt mig göra knäck, men vet inte om jag orkar idag?

Suck.... det skulle bli en inkörningskurs i Januari, nu har de preliminärt bokat in iden 3/1 och ville ha svar redan i helgen om man kan. Skrev att jag inte har några pengar för jag vet inte vad jag får för lön den här månaden eller vad jag får i julklapp, så vill inte tacka ett säkert ja om det blir så att jag inte kan. Så får väl tacka för mig, kommer dessutom va askallt så jag säkert inte kommer kunna medverka på kursen ändå.
Det är ju en körkurs och mina fingrar kommer bli till ispinnar som inte går att röra och vi rider inte så jag får upp värmen, så känns inte som jag förlorar något...

Själv känner jag för att vrida på duschen med varmvatten och sitta med knäna under hakan och armarna om knäna och deppa lite innan jag ska sova.

Väntar på sista tåget och sen blir det en dusch innan jag ska krypa ner i soffan. Har tagit med mig en bok i förhoppningen om att om jag lägger mig och läser så kommer jag somna tidigt.. Den som lever får se ;)

Hemma efter stallet. Ska äta något och se på TV. Imorgon är min enda lediga dag den här veckan men hästarna ska släppas ut så ingen sovmorgon för det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 874
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 479
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 302
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 744
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Fälttävlans-tråden 2025