Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
ja, det är inte lätt. Själv drömmer jag om att köpa en soffa och tv, egentligen skulle jag vilja köpa ett piano också och försöka lära mig spela men vete tusan om jag någonsin kommer få det gjort, motivationen är så sjukt blä....
Synd att du bor så långt bort. Jag har ett piano jag behöver bli av med. Ordnar du transporten så får du det.

Funderar på om jag verkligen trivs med att jobba på kontor, men vad ska man annars jobba med?

vad ska man jobba med överhuvudtaget!

Såg just att jag var reserv till att läsa matte 2 och kommit in på naturkunskap 2 i år, får hoppas folk inte vill läsa matte så jag kan läsa det :devil:

Tidig till skolan. Trots jag körde typ 10 km saktare än hastigheten på motorvägen. Hade blivit varnad för svart is så tog det lugnt. 20 min tills vi börjar...

God morgon! Just vaknat och skall fixa te och någon god smörgås.

@RedHyuuga såg att det inte bara var att få tag i ett piano utan också platsbrist. Blir ju rätt besvärligt då. Pianon tar ju sin plats det är roligt att spela :)

Sånadär fyrkantiga rumsavdelare/bokhyllor från ikea som är typ 180x180 nåttt är inte lämpade att lägga på fingrarna... :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 861
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 460
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 727
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka