LadyCovergirl
Trådstartare
Ska alldeles strax sova. "Ska bara" kolla klart ett avsnitt av Flickvän på försök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet precis hur du har det, har bott granne med trumpetare som också spelade säckpipa och gav lektioner i båda instrumenten.Försöker sova men någon jävla idiot tycker tydligen det är en lämplig tid att träna på blåsinstrument nu![]()
Synd att du bor så långt bort. Jag har ett piano jag behöver bli av med. Ordnar du transporten så får du det.ja, det är inte lätt. Själv drömmer jag om att köpa en soffa och tv, egentligen skulle jag vilja köpa ett piano också och försöka lära mig spela men vete tusan om jag någonsin kommer få det gjort, motivationen är så sjukt blä....
Funderar på om jag verkligen trivs med att jobba på kontor, men vad ska man annars jobba med?
Det är inte det att de är svåra att få tag på, jag har ingen plats att ställa det på...
Hoppas du kommer in!vad ska man jobba med överhuvudtaget!
Såg just att jag var reserv till att läsa matte 2 och kommit in på naturkunskap 2 i år, får hoppas folk inte vill läsa matte så jag kan läsa det![]()
hoppas oxå, hade varit skönt att få det bortgjortHoppas du kommer in!
AJ!Sånadär fyrkantiga rumsavdelare/bokhyllor från ikea som är typ 180x180 nåttt är inte lämpade att lägga på fingrarna...![]()
höll inte på att ta mig loss heller så tänkte att jag skulle skrika så en granne kanske hörde och hjälpte..... men innan jag börjat skrika så kom jag på att ytterdörren va låst så fick dra ut fingrarna med hyllan liggande med all vikt på dom