Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pissigt besked från Neurologen, önskar att jag hade en famn att gråta ut i för just nu orkar jag inte vara glad och positiv.
Kram till dig! Hoppas Uppsala är bra och kan hjälpa dig!
Uppsala och Umeå har dom bästa neurolgerna i landet och jag hade sådan tur att jag fick komma till en av Sveriges främsta neurologer när det gäller MS så det känns bra än så länge![]()
Lycka till och hoppas det går bra.Ska till läkaren imorgon och hoppas den kan banka in lite vet i huvudet på mig, men antagligen inte
Problemet är väl att jag är dålig på att uttrycka migLycka till och hoppas det går bra.![]()
Det är jag också, så svårt att förmedla vad man tänker...Problemet är väl att jag är dålig på att uttrycka migoch de är ju inte tankeläsare
![]()
Och allt är ganska okej just idag, så då är det ju ännu svårare.Det är jag också, så svårt att förmedla vad man tänker...
Varför inte? Här måste vi brodda på och av samma dag, alltid.Tycker vädret kan bestämma sig om det skall vara is nu eller inte, kan ju inte brodda hästen för bara en dag. Måste gå på asfalt vart jag än skall rida
Jo det är ju det, min dag kändes helt åt helvete, sen blev den ok och nu är den helt å helvete igen, hoppas sömnen blir ok sen när det är dags att sova.Och allt är ganska okej just idag, så då är det ju ännu svårare.
Varför inte? Här måste vi brodda på och av samma dag, alltid.