Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ska följa med mamma och syster på "trancedemo" på torsdag :rofl: "XXX sätter mig i ett förändrat medvetandetillstånd ( trance) och tar in andekontakt/ guide /hjälpare
Syftet är healing med ord till hela gruppen.

Cirkeln startar med ett inledningstal som berör samtliga.
Sedan får varje deltagare ställer en fråga till mediumet. Frågan är det som starkare länkar samman frågeställare och kontakten med anden. "
Det ni :grin: Frågan är ju vad jag ska fråga... Kanske om jag kommer leva lycklig i alla mina dagar med helgens ragg? :confused::D

Va trött jag blir på vissa, var en som påstod att han hade sett mig köra för fort i en rondell idag. Jag frågade då vilket rondell och när, men det kunde han inte svara på och jag vet med mig att jag inte har kört över hastighetsbegränsningen som gällde idag. Så fattar verkligen nada, misstänker att han trott jag kört fort för att det SETT UT som det går fort fast det inte går fort egentligen... sen ska det väl tilläggas att personen i fråga själv inte kör så långsamt heller... :angel::idea:

Jag har just kommit hem och slängt mig i soffan efter 4 h tågåkande släpande på väskor, påsar och hund efter att varit borta någon dag. Helt jäkla underbart att vara hemma!
Har hunnit springa ner och gulla med hästen också. Hjärtat!

Här känns det väldigt trist, har haft en kompis som ringt så när som nästan alltid och vi har alltid kunnat prata om allt mellan himmel och jord och haft roligt. Nu på sistone hör inte kompisen av sig, när jag träffar på kompisen irl verkar det som jag är "osynlig" och det är jag som får gå fram och söka kontakt, men kompisen verkar väldigt avvaktande... känns så konstigt att gå tillbaka till tystheten och ensamheten igen, har insett att jag inte duger åt den här så kallade "kompisen", svarar knappt när jag hör av mig och det är stelt och konstigt, inte lika naturligt som det var innan... så tråkigt när det blir så här... jag har verkligen inte tur alls. :/

Tycker vädret kan bestämma sig om det skall vara is nu eller inte, kan ju inte brodda hästen för bara en dag. Måste gå på asfalt vart jag än skall rida

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 460
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 730
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår