Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen tog sig brasan i spispannan. Jag fryser trots att elementen är varma och termometern visar 20 grader.

Har varit aptrött hela dagen och känt mig otroligt oinspirerad. Det gick bra trots allt. Eleverna märkte nog inget.

Ska lägga mig tidigt nu och hoppas att jag får sova hela natten. Behöver vara pigg imorgon eftersom jag ska ha en praktikant med mig under förmiddagen.

Avskyr mig själv när jag är såhär. Det är så många som är beroende av att jag är på topp och jag vill intee svika dem.
slå mig, bara slå mig, det kanske hjälper.....

Min dators tangentbord la av igår = kan inte logga in. Har min livsviktiga att-göra-lista där så nu är jag lite handikappad. Hoppas att jag kommer ihåg allt :nailbiting:

Hoppas det blir ett bra besök i Uppsala @ainasoja :) *håller tummarna*

Det är alltid skönt när man får behandling av de som är experter inom sitt område. Jag har tur, mag-tarm i Falun är en av de bättre mottagningarna i landet när det gäller Crohns.

Min dators tangentbord la av igår = kan inte logga in. Har min livsviktiga att-göra-lista där så nu är jag lite handikappad. Hoppas att jag kommer ihåg allt :nailbiting:

Det är en anledning till att jag har en stationär dator hemma. Går delar sönder (typ skärm och tangentbord) kan man byta dem utan expertkunskaper.

Har käkat kantarellsoppa och druckit barbera:

12354048_944106888997461_720399381_n.jpg

och kör nu en sedvanlig tisdagsdrink

12298857_567026116799118_1710765107_n.jpg

Har en diskussion om vad frasen "Jag älskar män" i en diskussion om feminism egentligen betyder. Undrar om jag kommer få något bra svar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 874
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 479
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 302
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 744
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Fälttävlans-tråden 2025