Fy vilket trist väder, borde försöka ta mig ut och rida en sväng...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollat julkalendern, blev 3 avsnitt på rad då jag inte hunnit se domHär är det 6.6 grader ute, och 23.5 inne
Hade dock gärna sett lite snö
![]()
Förstår precis vad du känner när du klivit ur sirapen, hejja dig.Ungefär såsa jag att jag känner mig väldigt fri och lätt nu? Nu efteråt har jag förstått vilken bromskloss han var och känslan över att vara med honom hemma kan väl liknas med att vandra i sirap (jag vill ju få grejer gjorda ju, och inte vill jag behöva stå och peka på precis allt hela tiden heller).
Jag brukar numera stå och titta på på avstånd och kliva fram när katastrofen redan är ett faktum.Tur att det var hans bil och inte din
Du kan stryka "medelålders", det räcker med "män"![]()
Alldeles för sällan!Startat tvättmaskin nr 2, startat diskmaskinen ,plockat bort huliganernas studsmatta,bäddat rent i min och makens säng, skurat handfatet, klippt klorna på hunden! Borde skura toan och 1000 saker till vad gäller städning men luften gick ur mig! Haft en jobbig vecka med övertid på jobbet och en mage som säckade ihop totalt ! Hur ofta städar ni ? Maken fick ut de två huliganerna en stund i skogen !
Vad har hänt ?Hjärnan går på högvarv![]()
Kan det vara nässelutslag ?Ligger i sängen och är inte jättepigg. A har fått tillbaka utslagen och jag är frusen och har ont i halsen![]()
Julbord med jobbet igårVad har hänt ?