Men vad har hänt?Min enda önskan är att få min dotter tillbaka.
Soc önskade god jul
Tack för den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad har hänt?Min enda önskan är att få min dotter tillbaka.
Soc önskade god jul
Tack för den
Får höra från flera nu att småungarna som kastade fyrverkerier/smällare igår är igång idag igen. Bara det att de nu härjar i parken, utanför ett äldreboende, försöker stoppa smällare i brevlådor och fan allt vad det är. De försöker också få äldre att köpa ut smällare åt dem.
Alltså, kan inte föräldrarna hålla reda på sina skitungar?! Jag blir knäpp. Jag sitter hemma ikväll istället för att gå till min mor (som jag egentligen vill göra) enbart för att jag inte vill riskera att få de där smällarna kastade på mig. Jag hatar att andra, helt okända, ska få styra över hur mycket jag kan röra mig utomhus på min fritid.
Helt ärligt vet jag inte vad chefen skulle kunna göra åt det? Vi har sagt till chefen förut om andra saker, t ex när det var vissa som rökte i bilarna, men inget hände, så tror dessvärre inte de skulle kunna hjälpa mig med det här heller.Han är en första klassens idiot! Var glad att du upptäckte hans riktiga jag så pass tidigt ändå.
Helt rätt att hålla honom kort! Ignorera honom och skärper han inte till sig så tala med din chef om att hans beteende (din kolegas beteende alltså) inte är ok.
Alltså skitungar. Jag blir vansinnigt arg. Härom veckan så stod det några snorungar och slog mot hundarna med bandyklubbor. Jävlar vad jag skrek på dom, sedan gick jag till deras föräldrar och sedan ringde jag polisen.![]()
![]()
Försvinner han så är ju ditt problem löst.Helt ärligt vet jag inte vad chefen skulle kunna göra åt det? Vi har sagt till chefen förut om andra saker, t ex när det var vissa som rökte i bilarna, men inget hände, så tror dessvärre inte de skulle kunna hjälpa mig med det här heller.
Men har jag tur så får den här killen det där jobbet han sökt och då försvinner han från åkeriet.![]()
Tyvärr är det så många gånger att grupptrycket från de andra barnen väger mer än vad föräldrarna säger.Får höra från flera nu att småungarna som kastade fyrverkerier/smällare igår är igång idag igen. Bara det att de nu härjar i parken, utanför ett äldreboende, försöker stoppa smällare i brevlådor och fan allt vad det är. De försöker också få äldre att köpa ut smällare åt dem.
Alltså, kan inte föräldrarna hålla reda på sina skitungar?! Jag blir knäpp. Jag sitter hemma ikväll istället för att gå till min mor (som jag egentligen vill göra) enbart för att jag inte vill riskera att få de där smällarna kastade på mig. Jag hatar att andra, helt okända, ska få styra över hur mycket jag kan röra mig utomhus på min fritid.
Tyvärr är det så många gånger att grupptrycket från de andra barnen väger mer än vad föräldrarna säger.
Sen är det inte säkert att föräldrarna vet vad dom gör.
Polisanmäl och försök ta reda på vem som är deras föräldrar.
Ja, jag hoppas ju det.Försvinner han så är ju ditt problem löst.
Annars finns det alltid en liten (eller stor) risk att den jäkeln gör att du kommer må dåligt på jobbet.
Din chef har en skyldighet att se till att arbetsmiljön är bra. Lyssnar inte han så gå till hans chef eller facket.
Var någonstans var du?Sadeln blev superfinOch billigt var det med. Har bestämt att hon ska komma ut när Annie musklat på sig ordentligt för att kolla av ordentligt.
Nu blir det mat och lite soffande minsann.