Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
smart att bli utelåst vid den här tiden samt att man har en svårväckt mamma... som tur va var en granne fortfarande vaken och hörde att jag ringde på porttelefonen miljoner gånger så han kom o öppnade

Sov mindre än fyra timmar inatt. Har varit hos en kompis och gjort en massa olika sorters julgodis idag och inte ätit något annat än smakprov av det samt kaffe förrän middagen vid sju. Nu har jag poesiludrat mig ett tag och plötsligt känner jag hur hjärnan börjar rinna ut ur öronen.

Lite nattamat bestående av rödbetssallad, kokt ägg med kaviar på, kavring med riktigt smör och mjukost på samt ett stort glas mjölk satt inte alls fel. :d Dessutom var det helt gratis (som vanligt). :up: :)

smart att bli utelåst vid den här tiden samt att man har en svårväckt mamma... som tur va var en granne fortfarande vaken och hörde att jag ringde på porttelefonen miljoner gånger så han kom o öppnade
Jag har låst in mig i hästboxen tillsammans med hästen en sen kväll på hemväg från en fest. Klättra över boxkanten i det tillståndet hade inte varit nån bra idé så jag övernattade hos hästen. Hon tyckte jag var en bra huvudkudde så jag drog täcket över oss båda och sen sov vi till långt fram på förmiddan. Och så säger dom att hästar inte kan ligga länge på samma sida, tur inte hon läst den manualen. :D

Vaknat, det går bra att jobba natt men dagen efter är jobbig.
Sambon drog iväg och körde lastbil någon gång ikväll, oklart när.
Sonen har feber och det finns risk för lunginflammation.
Får se hur denna julen blir

Svär åt W8.1 :meh: håller på att fixa med svärmors nya dator och är SÅ glad att jag kommer att hoppa över 8.1 när det gäller mina egna datorer (kör 7 nu och kommer att ha 10 till nästa).

Jag lyckades undvika Vilse också, gick direkt från XP till 7 :D

Äter frukost! Eller försöker.
Vaknade och när jag vred på huvudet för att se klockan så snurrade världen som bara den.

Jag ger upp... ska tanka ner W10 nu, jag kräks på 8.1-skiten :yuck: :wtf: :turd: :turd: :banghead: :yuck: :turd: :turd:
W 8.1 var ändå bättre än 8. Och man lär sig det till slut. Men 10 är nog snäppet bättre faktiskt :grin: förutom att efter uppdatering till 10 så har en ljudenhet slutat fungera som det ska och efter den senaste uppdateringen har grafikkortet fuckat ur mellan varven :meh::banghead:

Jag har låst in mig i hästboxen tillsammans med hästen en sen kväll på hemväg från en fest. Klättra över boxkanten i det tillståndet hade inte varit nån bra idé så jag övernattade hos hästen. Hon tyckte jag var en bra huvudkudde så jag drog täcket över oss båda och sen sov vi till långt fram på förmiddan. Och så säger dom att hästar inte kan ligga länge på samma sida, tur inte hon läst den manualen. :D

de lät mysigt ju :D va inte så mysigt att stå ute med tre hundar :cautious:

Hunden är halt och har troligtvis ryckt upp samma skada som vi drogs med förra året i flera månader :( Vi är ungefär lika glada båda två över det hela...
Försöker hitta ett sätt att överleva julen. Motivationen att fortsätta framåt. Känner mig alltid så vilsen på morgonen när jag inte har ett jobb att gå till. Jag vet vad jag vill ha men inte riktigt vägen dit. Jag vill ha struktur och rutiner ! :banghead:
Nu är solen på G så ska försöka trots blåsten och ge mig ut och rida och se om jag lyckas hitta några fler pusselbitar under tiden :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka