LadyCovergirl
Trådstartare
Sitter med en hår-cocktail bestående av Vivid violet och Pink pop och ska strax skölja ur det. Därefter glass och sömn. Bör imorgon gå upp vid 5.30 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok nu käkar jag pepparkakscheezecake. Samt ignorerar mitt nyårslöfte att gå ner 10 kilo![]()
Jag har låst in mig i hästboxen tillsammans med hästen en sen kväll på hemväg från en fest. Klättra över boxkanten i det tillståndet hade inte varit nån bra idé så jag övernattade hos hästen. Hon tyckte jag var en bra huvudkudde så jag drog täcket över oss båda och sen sov vi till långt fram på förmiddan. Och så säger dom att hästar inte kan ligga länge på samma sida, tur inte hon läst den manualen.smart att bli utelåst vid den här tiden samt att man har en svårväckt mamma... som tur va var en granne fortfarande vaken och hörde att jag ringde på porttelefonen miljoner gånger så han kom o öppnade
W 8.1 var ändå bättre än 8. Och man lär sig det till slut. Men 10 är nog snäppet bättre faktisktJag ger upp... ska tanka ner W10 nu, jag kräks på 8.1-skiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har låst in mig i hästboxen tillsammans med hästen en sen kväll på hemväg från en fest. Klättra över boxkanten i det tillståndet hade inte varit nån bra idé så jag övernattade hos hästen. Hon tyckte jag var en bra huvudkudde så jag drog täcket över oss båda och sen sov vi till långt fram på förmiddan. Och så säger dom att hästar inte kan ligga länge på samma sida, tur inte hon läst den manualen.![]()
Själv vill jag ha en enhörning.Jag vill ha en lime grön pickup i julklapp, för en sådan såg jag precis. Den såg festlig ut!