Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hunden är halt och har troligtvis ryckt upp samma skada som vi drogs med förra året i flera månader :( Vi är ungefär lika glada båda två över det hela...
Försöker hitta ett sätt att överleva julen. Motivationen att fortsätta framåt. Känner mig alltid så vilsen på morgonen när jag inte har ett jobb att gå till. Jag vet vad jag vill ha men inte riktigt vägen dit. Jag vill ha struktur och rutiner ! :banghead:
Nu är solen på G så ska försöka trots blåsten och ge mig ut och rida och se om jag lyckas hitta några fler pusselbitar under tiden :cautious:
En ridtur kan få mkt att kännas bättre..:up:

Hqr åter konstaterat att kaffet blir bäst om man häller vattnet i bryggaren och inte bara direkt i kannan. :idea:
Idag ska vi handla lite julmat och jag ska lägga in sill, känns lagom mycket. Lite sugen på att göra lite godis också, får se om orken räcker. Godis är ju rätt trevligt att göra, även om köpt duger bra det med :)

Håller på att stressa ihjäl mig och varvar mellan att städa, handla julklappar, handlar mat, baka, fixa lite hemgjorda julklappar, göra julgodis, lyssna på föreläsning och laddar för seminarier imorgon... :banghead::banghead:

Hmm, jag borde nog börja stressa lite antar jag. Har inte hämtat ut alla julklappar från posten, inte slagit in en enda julklapp eller börjat med julgodiset än. Om det inte är fint väder har jag förmiddagen på mig imorgon innan jag ska jobba, är det fint väder umgås jag hellre med hästen ;)

de lät mysigt ju :D va inte så mysigt att stå ute med tre hundar :cautious:
Det var jättemysigt. :love:

Stå utelåst i blåsten med 3 hundar låter inte som nån hit och att sova under en gran utan utrustning den här årstiden,,,,,,,nää. :down:

Jag och sambon har varit i stallet och försökt ta nåt julfoto -blir dock inte så julig stämning med +10 grader och grönt gräs... Men vafasen!
Nu ska jag sätta igång med julmat -vi firar minijul idag då båda åker till respektive familj på julafton.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka