Själv vill jag ha en enhörning.
Vem har störst chans att få sin önskan uppfylld?
Min stående önskan är en prickig ponny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv vill jag ha en enhörning.
Vem har störst chans att få sin önskan uppfylld?
aha.. som Lilla Gubben.Min stående önskan är en prickig ponny.
En ridtur kan få mkt att kännas bättre..Hunden är halt och har troligtvis ryckt upp samma skada som vi drogs med förra året i flera månaderVi är ungefär lika glada båda två över det hela...
Försöker hitta ett sätt att överleva julen. Motivationen att fortsätta framåt. Känner mig alltid så vilsen på morgonen när jag inte har ett jobb att gå till. Jag vet vad jag vill ha men inte riktigt vägen dit. Jag vill ha struktur och rutiner !
Nu är solen på G så ska försöka trots blåsten och ge mig ut och rida och se om jag lyckas hitta några fler pusselbitar under tiden![]()
Känns faktiskt lite bättre nu, vi tog en extra lång sväng hästen och jag på nya vägar som vi aldrig ridit på förut i strålande solsken och så rejsade vi så där galet busigt en bit som man gjorde när man var litenEn ridtur kan få mkt att kännas bättre..![]()
Det var jättemysigt.de lät mysigt juva inte så mysigt att stå ute med tre hundar
![]()