Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt obegripligt för mig
Men du är varmt välkommen att slå in fler julklappar här
![]()
En av mina favoritfilmerMår lite bätte. Kollar på The day after tomorrow.
Jag löslongerade Madam ibland utan lina, det slutade alltid med att hon jagade mig med klapprande framtänder i nacken.Nu är Annie longerad, stallet fixat och hästarna har fått kvällshö. Hon är pigg men lyssnade ändå
Dags att softa fram till hästarna ska in för natten.
Bittert minns jag att jag fick gå en universitetskurs i utfodring och hästens matsmältning för att mitt ex skulle ta mina fodertankar på allvar.
Blä för ex.
Lova mig att du bokar en läkartid det första du gör imorgon, för så ska du inte behöva måJag har ingen livsglädje längre, vet inte ens vart den tagit vägen....??
Det känns som jag bara är, att jag inte har någon mening med livet längre. Ska gå till kurator efter nyår, men det hindrar mig inte från att må som jag gör ändå.. vet inte om julen är en bov i dramat.Lova mig att du bokar en läkartid det första du gör imorgon, för så ska du inte behöva må![]()
Känner igen det där, aptiten brukar tryta här med.Har inte haft någon matlust sen i fredags![]()
Jag tror säkert dina syskon också mår dåligt ibland! De flesta har ju en fasad som de visar utåt.Det känns som jag bara är, att jag inte har någon mening med livet längre. Ska gå till kurator efter nyår, men det hindrar mig inte från att må som jag gör ändå.. vet inte om julen är en bov i dramat.
Vill på ett sätt inte åka hem och fira jul och bli påmind om hur ensam jag faktiskt är i jämförelse med alla mina lyckliga syskon osv. Avundsjuka är inte fint...
Det värsta är att jag mår illa när jag äterKänner igen det där, aptiten brukar tryta här med.