De meddelade att de omhänderta henne igår.Men vad har hänt?![]()
Lyckades fördröja det tills min advokat kan stoppa det men som de gjorde ner mig.
Som tur var är allt inspelat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De meddelade att de omhänderta henne igår.Men vad har hänt?![]()
Tråkigt! På vilka grunder?De meddelade att de omhänderta henne igår.
Lyckades fördröja det tills min advokat kan stoppa det men som de gjorde ner mig.
Som tur var är allt inspelat
Dotterns mående och vår oförmåga att samarbeta.Tråkigt! På vilka grunder?
Då ska jag ta med en bytta och testa nästa gång jag passerar containern.Normalt sett så är det gott, jag äter det så gott som dagligen. Idag ska du inte fråga![]()
Skillnad på smak och smak också. Jag gillar bara Lindahls Hallonkvarg och den citron/lime går ner, de andra är inte alls nån höjdare tycker jag. Så prova olika smaker innan du bestämmer dig om det är gott eller inteDå ska jag ta med en bytta och testa nästa gång jag passerar containern.![]()
Oförmåga att kommunicera är ofta grunden till dåligt mående hos dom det drabbar och särskilt barn är ju känsliga när det gäller sånt. Hoppas hon får en lugn jul i jourhemmet iallafall (för det är väl där hon firar julen)?Dotterns mående och vår oförmåga att samarbeta.
Vilket är på grund av ex vägran att kommunicera alls med mig sedan i somras.
Historien är lång men de har gjort många felaktiga antaganden och motiveringar så min advokat kommer se till att det inte går igenom.
Det är inte tillräckliga grunder.
Synd jag inte visste det för Lindahls hallonkvarg låg det en oöppnad kartong av förra veckan.Skillnad på smak och smak också. Jag gillar bara Lindahls Hallonkvarg och den citron/lime går ner, de andra är inte alls nån höjdare tycker jag. Så prova olika smaker innan du bestämmer dig om det är gott eller inte![]()
Teneriffa. 6-7 timmar direktflyg från STO, GOT, CPH. Aker ofta dit när jag behöver en short break och inte orkar tänka och planera. Go' turfunderar på att åka iväg till nåt varmt ställe och isolera mig en vecka typ i februari. Vart fan ska man åka? Vill ha varmt och skönt men helst inte att resan ska ta typ ett dygn eller liknande. Vill helst inte byta flyg heller. MVH lat person som är i behov av semester
Tips ngn?
Alltså, nu har vi flera bäää än buuu så nu ska här testas. I värsta fall får den gå tillbaks dit där den kom från om den inte anses ätbar.
Men.... Lät fruktansvärt jobbigt.Min enda önskan är att få min dotter tillbaka.
Soc önskade god jul
Tack för den