Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis ännu ett "nu ska dom klippa bort xxx från julkalendern pga rasism" Förstår inte att folk inte är källkritiska, men tur är länkade någon annan under det delade inlägget en artikel från Metro som talar om att det inte stämmer... Underbart med människor som ska vara så snabba att dela sånt dom inte kollar upp :banghead:

Tråkigt! På vilka grunder?
Dotterns mående och vår oförmåga att samarbeta.
Vilket är på grund av ex vägran att kommunicera alls med mig sedan i somras.
Historien är lång men de har gjort många felaktiga antaganden och motiveringar så min advokat kommer se till att det inte går igenom.
Det är inte tillräckliga grunder.

Då ska jag ta med en bytta och testa nästa gång jag passerar containern. :up:
Skillnad på smak och smak också. Jag gillar bara Lindahls Hallonkvarg och den citron/lime går ner, de andra är inte alls nån höjdare tycker jag. Så prova olika smaker innan du bestämmer dig om det är gott eller inte ;)

Dotterns mående och vår oförmåga att samarbeta.
Vilket är på grund av ex vägran att kommunicera alls med mig sedan i somras.
Historien är lång men de har gjort många felaktiga antaganden och motiveringar så min advokat kommer se till att det inte går igenom.
Det är inte tillräckliga grunder.
Oförmåga att kommunicera är ofta grunden till dåligt mående hos dom det drabbar och särskilt barn är ju känsliga när det gäller sånt. Hoppas hon får en lugn jul i jourhemmet iallafall (för det är väl där hon firar julen)?

Mina närmsta grannar är ju familjehem så jag har sett och hört både det ena och det andra vid det här laget då jag är back-up i bakgrunden om nåt skulle hända.

Skillnad på smak och smak också. Jag gillar bara Lindahls Hallonkvarg och den citron/lime går ner, de andra är inte alls nån höjdare tycker jag. Så prova olika smaker innan du bestämmer dig om det är gott eller inte ;)
Synd jag inte visste det för Lindahls hallonkvarg låg det en oöppnad kartong av förra veckan.

Tittar/lyssnar på VH1, "late night love" Herregud alltså så många dåliga musikvideos det finns! Nyss var det Take That med How deep is your love och jag är glad att jag inte sett den videon tidigare :yuck::rofl:

funderar på att åka iväg till nåt varmt ställe och isolera mig en vecka typ i februari. Vart fan ska man åka? Vill ha varmt och skönt men helst inte att resan ska ta typ ett dygn eller liknande. Vill helst inte byta flyg heller. MVH lat person som är i behov av semester
Tips ngn?

Och nu är Helga tillbaka.................jag orkar inte med mer blåst ,hoppas nu bara att nyuppsättningen av hela skjutdörrspartiet (6 sektioner) i pensionärskuvösen överlever denna gången.
Nu blir det Ris a la malta.

PS @MacGyver akta dig för kvarg,det är :turd: äckligt

funderar på att åka iväg till nåt varmt ställe och isolera mig en vecka typ i februari. Vart fan ska man åka? Vill ha varmt och skönt men helst inte att resan ska ta typ ett dygn eller liknande. Vill helst inte byta flyg heller. MVH lat person som är i behov av semester
Tips ngn?
Teneriffa. 6-7 timmar direktflyg från STO, GOT, CPH. Aker ofta dit när jag behöver en short break och inte orkar tänka och planera. Go' tur:up:

Kan inte sova pga smärta i ena höften. Finns där hela tiden, ibland skär det till som om nån vridit om en kniv.
Började smått igår. Haltar när jag går. Har sökt på ischias men tycker inte det riktigt stämmer.
Dessutom har mamma (och tydligen även mormor) haft samma problem. Mamma har gjort diverse utredningar för flera år sen utan egentligt svar, mer än inflammation i muskelfästen troligen.

Varierar mellan höfterna men jag har inte haft mitt på tre år (sen jag började med immundämpande medicin. Dock slutade jag med en variant i somras...).

Så, det blev en hel roman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur