Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar jag med.. själv tänker jag att sex inte är den viktigaste biten..

Ibland vill man göra vissa saker ogjorda...

Fast varför har du kontakt med dessa män ännu? Detta är inte den första som säger något liknande åt dig, hade du gjort piiiip hade jag varit ihop med dig....hade du varit så här hade jag varit ihop med dig mm!?! Varför har du kontakt med dom? Vad ger det dig? Mår du bra av att ha med dom att göra? Gör dom dig glada?

Fast varför har du kontakt med dessa män ännu? Detta är inte den första som säger något liknande åt dig, hade du gjort piiiip hade jag varit ihop med dig....hade du varit så här hade jag varit ihop med dig mm!?! Varför har du kontakt med dom? Vad ger det dig? Mår du bra av att ha med dom att göra? Gör dom dig glada?
Det finns inga dessa, det är bara en. Jag är väl hjärntvättat vad vet jag...

Är frusen och undrar varför smärtan i nacken aldrig vill ge med sig för trots medicin och stretching? Nu har den hängt i flera dagar ju :cautious:

Det finns inga dessa, det är bara en. Jag är väl hjärntvättat vad vet jag...
Är det en och samma snubbe som kläckt alla intelligenta saker?
Men. Vilken. Loser! (Och det sorgligaste av allt är att han antagligen tror han är Guds gåva till kvinnan :laugh:)

Det är inte lätt det där. Vissa människor har en tendens att fastna i hjärnan på en fast att hjärnan mycket väl vet att personen i fråga inget har där att göra :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 523
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
57
· Visningar
1 741
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 176
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka