Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är under 25 och har sen några år tillbaka slutat leta efter en partner...
Killar är värdelösa och gör en bara ledsen :cry:

Vad menar du med "Med vänner som honom behöver du inga ovänner."? Förstår inte riktigt.
Finns åtminstone en bra sak med honom, han gav mig den där sista knuffen att ta mig ur ett förhållande som ändå var på väg att sluta med mitt ex.

Om du kallar människor som honom vän, med den inställningen till dig, relationer och sex så säger det något om hur du väljer dina närmaste. En människa som beteer sig som du beskrivit att han gör skulle många inte vilja kalla vän. Personligen platsar han inte ens i facket ovänner för de berör mig ofta på ett sätt där jag förvisso hakar upp mig på nått men där det ändå kan finnas beröringspunkter som har potential. Han verkar bara korkad, elak och allmänt ointressant. Visst är det samma man som påstod att han skämtat om att komma förbi och äta pannkakor? :banghead: Ett skämt är bara roligt om båda har nöje av det, annars är det på bekostnad av någon, i det här fallet du, vilket för mig är minst sagt elakt.

Om du kallar människor som honom vän, med den inställningen till dig, relationer och sex så säger det något om hur du väljer dina närmaste. En människa som beteer sig som du beskrivit att han gör skulle många inte vilja kalla vän. Personligen platsar han inte ens i facket ovänner för de berör mig ofta på ett sätt där jag förvisso hakar upp mig på nått men där det ändå kan finnas beröringspunkter som har potential. Han verkar bara korkad, elak och allmänt ointressant. Visst är det samma man som påstod att han skämtat om att komma förbi och äta pannkakor? :banghead: Ett skämt är bara roligt om båda har nöje av det, annars är det på bekostnad av någon, i det här fallet du, vilket för mig är minst sagt elakt.
Jag skrev att han var en vän tills jag gav honom en kram, sen gick det utför.. just nu är han en kollega.
jag vet vad som egentligen är det rätta, men det är svårt.

Jag börjar fundera hur det står till hos vissa.

Längtar redan till den 11/1, då kan jag prata med mina andra kollegor igen och rådfråga min bästa kollega-vän om råd och tips som jag förhoppningsvis också kan följa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 521
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
57
· Visningar
1 736
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 176
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka