Undrar jag med.. själv tänker jag att sex inte är den viktigaste biten..Vem fan vill vara ihop med någon som säger så?
Ibland vill man göra vissa saker ogjorda...Börjar allvarligt fundera på vad det är för stolpskott du haft sex med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar jag med.. själv tänker jag att sex inte är den viktigaste biten..Vem fan vill vara ihop med någon som säger så?
Ibland vill man göra vissa saker ogjorda...Börjar allvarligt fundera på vad det är för stolpskott du haft sex med?
Och om den personen som sa så hade haft lite fler hjärnceller då hade du kanske varit ihop med honom nuFick precis höra om jag hade varit mer aktiv i sängen hade den personen varit ihop med mig nu... alltså what the actual fuck?!![]()
Lite så ja... ibland blir man bara trött på vissa, som verkar tro att allt handlar om sex...Och om den personen som sa så hade haft lite fler hjärnceller då hade du kanske varit ihop med honom nu![]()
Undrar jag med.. själv tänker jag att sex inte är den viktigaste biten..
Ibland vill man göra vissa saker ogjorda...
Vissa är en aning.......enkelspårigaLite så ja... ibland blir man bara trött på vissa, som verkar tro att allt handlar om sex...
Det finns inga dessa, det är bara en. Jag är väl hjärntvättat vad vet jag...Fast varför har du kontakt med dessa män ännu? Detta är inte den första som säger något liknande åt dig, hade du gjort piiiip hade jag varit ihop med dig....hade du varit så här hade jag varit ihop med dig mm!?! Varför har du kontakt med dom? Vad ger det dig? Mår du bra av att ha med dom att göra? Gör dom dig glada?
Därför jag hoppas att 2016 är året då jag hittar en riktigt icke enkelspårig och med fler hjärnceller.Vissa är en aning.......enkelspåriga
Är det en och samma snubbe som kläckt alla intelligenta saker?Det finns inga dessa, det är bara en. Jag är väl hjärntvättat vad vet jag...
Plötsligt så händer detDärför jag hoppas att 2016 är året då jag hittar en riktigt icke enkelspårig och med fler hjärnceller.
Det finns inga dessa, det är bara en. Jag är väl hjärntvättat vad vet jag...
Det där är fusk! Jag vill också ta en paus i läsandet för att titta vad som händer på BukeTar en paus i bokläsandet. Måste ju ha lite koll på vad ni har för er![]()
Du kan få killen som försöker få mig att hoppa i säng, jag vill inte ha honom.Vill ligga.
Jädrans skit.
Jag hoppas det, nytt år nya möjligheter.Plötsligt så händer det![]()
Vill ligga.
Jädrans skit.
Du kan få killen som försöker få mig att hoppa i säng, jag vill inte ha honom.![]()
Äh kan man vinna på triss så borde man för sjutton kunna hitta en vettig karl också.Jag hoppas det, nytt år nya möjligheter.