Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det en och samma snubbe som kläckt alla intelligenta saker?
Men. Vilken. Loser! (Och det sorgligaste av allt är att han antagligen tror han är Guds gåva till kvinnan :laugh:)

Det är inte lätt det där. Vissa människor har en tendens att fastna i hjärnan på en fast att hjärnan mycket väl vet att personen i fråga inget har där att göra :crazy:
Japp, om han bara kunde sluta med allt det här att han vill ha sex med mig och alla... åh va heter det... innuendo(?)... om att bli ihop.

Jag håller verkligen med min andra kollega att han vet precis vad han gör och hur han ska få mig dit han vill, jag vet egentligen vad som är det rätta, men varför är det så svårt att följa det? :banghead:

Nope, du är absolut inte hjärntvättad :heart

Du måste vara rädd om dig själv, din kropp, ditt sinne och göra sånt du mår bra av. Fundera på vad denna karl ger dig, blir du glad, känner dig uppskattad, upplyft, omtyckt mm så fortsätt ha kontakt annars skulle jag bryta.

:heart
Hade det inte varit för att han jämnt ska ta upp saker som varit om sex och hur vi hade kunnat vara ihop, så hade han varit en god vän.
Jag vet faktiskt inte vad jag vill med honom, men jag tror jag vet vad han vill av mig, att jag är hans personliga fuck-toy typ.. då sex verkar vara det enda på hans hjärna.
Har även sagt att jag ska föda hans barn och jag har svarat att jag inte ens gillar barn så det kommer inte ske. Ibland undrar jag om han verkligen är äldre mig för ibland verkar det inte så..

Japp, om han bara kunde sluta med allt det här att han vill ha sex med mig och alla... åh va heter det... innuendo(?)... om att bli ihop.

Jag håller verkligen med min andra kollega att han vet precis vad han gör och hur han ska få mig dit han vill, jag vet egentligen vad som är det rätta, men varför är det så svårt att följa det? :banghead:

Hade det inte varit för att han jämnt ska ta upp saker som varit om sex och hur vi hade kunnat vara ihop, så hade han varit en god vän.
Jag vet faktiskt inte vad jag vill med honom, men jag tror jag vet vad han vill av mig, att jag är hans personliga fuck-toy typ.. då sex verkar vara det enda på hans hjärna.
Har även sagt att jag ska föda hans barn och jag har svarat att jag inte ens gillar barn så det kommer inte ske. Ibland undrar jag om han verkligen är äldre mig för ibland verkar det inte så..
För att beskriva det kort:
Han är korkad, mycket korkad!

Jag fick två trisslotter när jag skickade in en bild till en tidning och till min förvåning var det vinst på bägge två. Jag hade förväntat mig nitlotter. Förvisso bara 30kr på varedera lott men ändå. :eek:
Hmmmmm. Statistiskt sätt är det då nu bekräftar att det är lättare att vinna på triss än att hitta en vettig man :meh:

Det är tur att kvinnor är sådana djurvänner annars hade människan dött ut för länge sedan :eek:

För att beskriva det kort:
Han är korkad, mycket korkad!
Jag vet, men ändå faller jag dit, går dock inte med på att ha sex. Så fantastiskt är det inte och så säger han att det hade varit lättare om jag visste vad jag tycker är skönt, men det är svårt för en "nybörjare" att veta allt i förhand, det är sånt man får reda på under resans gång. Förvisso vet jag inte heller vad han tycker är skönt så, nä inge mer sex. Sex är överskattat.:meh:

Varit en GOD vän? Jag hade aldrig kunnat vara vän med någon som håller på så där och definitvit inte klassat denna som en god vän!

För helskotta kvinna! Stå på dig! Upp med hakan och leta rätt på en vettig karl istället för att ha kontakt med den där! Du förstjänar något bra!

Varit en GOD vän? Jag hade aldrig kunnat vara vän med någon som håller på så där och definitvit inte klassat denna som en god vän!

För helskotta kvinna! Stå på dig! Upp med hakan och leta rätt på en vettig karl istället för att ha kontakt med den där! Du förstjänar något bra!
Jo han var en helt vanlig vän, tills jag gav honom en kram, det var då det gick utför. Jag vet vad som egentligen är det rätta men det är så svårt och jag tror han vet att jag varken har gott självförtroende eller bra självkänsla och utnyttjar det till sin fördel..

Jo han var en helt vanlig vän, tills jag gav honom en kram, det var då det gick utför. Jag vet vad som egentligen är det rätta men det är så svårt och jag tror han vet att jag varken har gott självförtroende eller bra självkänsla och utnyttjar det till sin fördel..

Med vänner som honom behöver du inga ovänner. Tror du behöver fundera på vad du omger dig med för människor. Hans inställning till dig/kvinnor fanns mest troligt redan när ni var "vänner" :turd::wtf:

Med vänner som honom behöver du inga ovänner. Tror du behöver fundera på vad du omger dig med för människor. Hans inställning till dig/kvinnor fanns mest troligt redan när ni var "vänner" :turd::wtf:
Vad menar du med "Med vänner som honom behöver du inga ovänner."? Förstår inte riktigt.
Finns åtminstone en bra sak med honom, han gav mig den där sista knuffen att ta mig ur ett förhållande som ändå var på väg att sluta med mitt ex.

Jag vet varför min ena häst blir sjuk nu. Det är hygienkvaliten på halmen det handlar om. Jag får helt enkelt fortsätta hämta eget på andra sidan stan. Det är ju synd för den halmen som finns på gården ingår i hyran men dammet gör hästen sjuk så jag har inget val. Krångligt, dyrt och omständigt men jag älskar ju pållan så det är ju bara att gilla läget.
Jag längtar tills jag har eget hus med egen lösdrift hemma! *drömmer mig bort*

Jag vet, men ändå faller jag dit, går dock inte med på att ha sex. Så fantastiskt är det inte och så säger han att det hade varit lättare om jag visste vad jag tycker är skönt, men det är svårt för en "nybörjare" att veta allt i förhand, det är sånt man får reda på under resans gång. Förvisso vet jag inte heller vad han tycker är skönt så, nä inge mer sex. Sex är överskattat.:meh:

Sex är överskattat med honom!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 521
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
57
· Visningar
1 736
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 176
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka