Japp, om han bara kunde sluta med allt det här att han vill ha sex med mig och alla... åh va heter det... innuendo(?)... om att bli ihop.Är det en och samma snubbe som kläckt alla intelligenta saker?
Men. Vilken. Loser! (Och det sorgligaste av allt är att han antagligen tror han är Guds gåva till kvinnan)
Det är inte lätt det där. Vissa människor har en tendens att fastna i hjärnan på en fast att hjärnan mycket väl vet att personen i fråga inget har där att göra![]()
Jag håller verkligen med min andra kollega att han vet precis vad han gör och hur han ska få mig dit han vill, jag vet egentligen vad som är det rätta, men varför är det så svårt att följa det?
Hade det inte varit för att han jämnt ska ta upp saker som varit om sex och hur vi hade kunnat vara ihop, så hade han varit en god vän.Nope, du är absolut inte hjärntvättad
Du måste vara rädd om dig själv, din kropp, ditt sinne och göra sånt du mår bra av. Fundera på vad denna karl ger dig, blir du glad, känner dig uppskattad, upplyft, omtyckt mm så fortsätt ha kontakt annars skulle jag bryta.
![]()
Jag vet faktiskt inte vad jag vill med honom, men jag tror jag vet vad han vill av mig, att jag är hans personliga fuck-toy typ.. då sex verkar vara det enda på hans hjärna.
Har även sagt att jag ska föda hans barn och jag har svarat att jag inte ens gillar barn så det kommer inte ske. Ibland undrar jag om han verkligen är äldre mig för ibland verkar det inte så..