Haha:
Ständigt land = Jämtland
Ständigt land = Jämtland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fulwhiskey, finare saker kan jag faktiskt dricka riktigt. Har inte druckit whiskey blandat med något sen studenten så tänkte prova när vi för ovanlighetens skull hade sötdricka hemma.@Kethets Ryser av dina dryckes vanor![]()
Det finns säkert en lag om julmust förstörelseDet är fulwhiskey, finare saker kan jag faktiskt dricka riktigt. Har inte druckit whiskey blandat med något sen studenten så tänkte prova när vi för ovanlighetens skull hade sötdricka hemma.
Men jag bor ju i väse med, förvänta dig inte så mycket nu.
Utlänska bloggarJag börjar känna mig uttråkad och funderar på att skaffa Facebook bara för att kunna snoka runt
Hästnet, blocket, bloggar, instagram är redan genomgånget x 10 ggr idag och det händer inget nytt. Folk verkar vara upptagna med sina liv och inte att roa mig![]()
Kanske, men om inte så måste man väl prova någon gång i livet!Det finns säkert en lag om julmust förstörelse![]()
Utlänska bloggar
Det är bra för krig lär det bli så lägg upp ett rejält lager redan.Dricker whiskey med julmust som det okultiverande svin jag är. Nojar lite inför krig och håller på och ladda ner massa recept på hur man gör egen ost ifall att. Ska övertyga sambon att vi ska ha valnötsträd med också
Jo så är det och om jag och sonen inte lyckas fly som planen är så måste vi ha mat. Kan vara bra om sambon med har något och äta under tiden även om vi flyr.Det är bra för krig lär det bli så lägg upp ett rejält lager redan.![]()
Nja, men ju mer folk dessto mer uppdateringar!Är det bara svenskarna som är upptagna idag?
Får kanske börja följa lite nytt folk på insta som uppdaterar ofta![]()
I väse har jag varit och rivit ett luftbevakningstorn långt in i skogen. När vi kom fram till gården som ägde marken och knackade på ropade någon "stig in" och när vi kom in i köket sa hon som var hemma "jag satte på kaffet när jag såg att ni kom för jag satt och åt frukost" och då var klockan närmare middagstid. Hennes outfit var ett par lindrigt rena trosor, det var allt.Det är fulwhiskey, finare saker kan jag faktiskt dricka riktigt. Har inte druckit whiskey blandat med något sen studenten så tänkte prova när vi för ovanlighetens skull hade sötdricka hemma.
Men jag bor ju i väse med, förvänta dig inte så mycket nu.
Haha fint det! Känns bra att veta att det inte var här du var och fick ett sådant mottagande i alla fall! Här är mer ordning och reda.I väse har jag varit och rivit ett luftbevakningstorn långt in i skogen. När vi kom fram till gården som ägde marken och knackade på ropade någon "stig in" och när vi kom in i köket sa hon som var hemma "jag satte på kaffet när jag såg att ni kom för jag satt och åt frukost" och då var klockan närmare middagstid. Hennes outfit var ett par lindrigt rena trosor, det var allt.![]()
Jag förstår att man inte ska förvänta sig så mycket av Väse-bor.![]()
HahahahaI väse har jag varit och rivit ett luftbevakningstorn långt in i skogen. När vi kom fram till gården som ägde marken och knackade på ropade någon "stig in" och när vi kom in i köket sa hon som var hemma "jag satte på kaffet när jag såg att ni kom för jag satt och åt frukost" och då var klockan närmare middagstid. Hennes outfit var ett par lindrigt rena trosor, det var allt.![]()
Jag förstår att man inte ska förvänta sig så mycket av Väse-bor.![]()