Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
940958_1244525398909232_7557986264593883388_n.jpg

Börjar längta hem. Både till min lägenhet och till karln. Känns att jag vart på resande fot sen 17 dec typ :cautious: bara mellanlandade 3 dagar hemma för att sen iväg igen...

Jag börjar känna mig uttråkad och funderar på att skaffa Facebook bara för att kunna snoka runt :p

Hästnet, blocket, bloggar, instagram är redan genomgånget x 10 ggr idag och det händer inget nytt. Folk verkar vara upptagna med sina liv och inte att roa mig :arghh:

Dricker whiskey med julmust som det okultiverande svin jag är. Nojar lite inför krig och håller på och ladda ner massa recept på hur man gör egen ost ifall att. Ska övertyga sambon att vi ska ha valnötsträd med också
Det är bra för krig lär det bli så lägg upp ett rejält lager redan. :up:

Det är fulwhiskey, finare saker kan jag faktiskt dricka riktigt. Har inte druckit whiskey blandat med något sen studenten så tänkte prova när vi för ovanlighetens skull hade sötdricka hemma.
Men jag bor ju i väse med, förvänta dig inte så mycket nu.
I väse har jag varit och rivit ett luftbevakningstorn långt in i skogen. När vi kom fram till gården som ägde marken och knackade på ropade någon "stig in" och när vi kom in i köket sa hon som var hemma "jag satte på kaffet när jag såg att ni kom för jag satt och åt frukost" och då var klockan närmare middagstid. Hennes outfit var ett par lindrigt rena trosor, det var allt. :o :laugh:

Jag förstår att man inte ska förvänta sig så mycket av Väse-bor. :rofl:

I väse har jag varit och rivit ett luftbevakningstorn långt in i skogen. När vi kom fram till gården som ägde marken och knackade på ropade någon "stig in" och när vi kom in i köket sa hon som var hemma "jag satte på kaffet när jag såg att ni kom för jag satt och åt frukost" och då var klockan närmare middagstid. Hennes outfit var ett par lindrigt rena trosor, det var allt. :o :laugh:

Haha fint det! Känns bra att veta att det inte var här du var och fick ett sådant mottagande i alla fall! Här är mer ordning och reda.
Fast idag drog vi faktiskt på mattiden en timme då jag jobbat natt, men var inte bara bara!

Hahahaha:rofl:

Jag sitter och skrattar åt Agnetas nyårskarameller :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 280
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 318
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 683
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 160
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka