Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har börjat sticka en mössa. Fick ett infall, vill ha en med sidenfoder, har lämplig bit liggande. Lite orolig vad mina hämder skulle tycka, men de har varit rätt snälla.
Ska köpa mer garn i morgon, ville bara köpa ett nystan eftersom jag inte visste om jag skulle kunna göra klart.
Tjockt garn och dito stickor is da shit :D

Och apropå shit så är det väl bäst jag går ut och mockar och matar hästar nu.

Jag börjar fundera vad det är för fel på mig... nu är alla köksskåp fått omstruktureringar och avtorkade hyllplan, strukturerat om bokhyllan som fungerar som skafferi, kollat alla kryddor och kastat gamla (17 st varav 3 helt oöppnade), torkat ur alla besticklådor mm... wtf liksom :eek:
Säkert något allvarligt och ytterst smittsamt, du borde vara i karantän :p

Här har vi oroat oss för katten som gick ut igår enligt pappa och inte kommit in igen. Vi har varit ute och letat och ropat i omgångar. Så sitter jag här i soffan och helt plötsligt kommer katten knatade och vill gå ut!? :D hon måste ha legat gömd inne på kontoret, pappa måste ha släppt in och inte ut henne igår :D huset har varit fullt av kids idag så det är inte konstigt att hon hållt sig undan. Men hon gjorde mig orolig!

Tar hand om mig själv lite för en gångs skull. Varm dusch, skrubba fötterna med nått jox, smörjt in mig så jag luktar kakao/mandel, smörjt in fötterna med vårdande fotcreme och ligger o sängen med ansiktsmask :D måste bli bättre på att smörja in kroppen, inte kul när huden är så torr att det stramar och kliar och sen svider när man väl smörjer :meh:

Tar hand om mig själv lite för en gångs skull. Varm dusch, skrubba fötterna med nått jox, smörjt in mig så jag luktar kakao/mandel, smörjt in fötterna med vårdande fotcreme och ligger o sängen med ansiktsmask :D måste bli bättre på att smörja in kroppen, inte kul när huden är så torr att det stramar och kliar och sen svider när man väl smörjer :meh:

Jag smörjer mig med kokosolja, är också ny duschad och luktar ljuvligt. Ska på personalfest imorgon kl 15 :o

( är abetslös och sjukskriven men vad fasen personalfest på en pub tackar man inte nej till :angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 280
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 318
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 683
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 160
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka