Måste du vara så negativ hela tiden?Tycker livet är allmänt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du vara så negativ hela tiden?Tycker livet är allmänt![]()
Måste du vara så negativ hela tiden?
Förlåt!Med dödsfall i familjen, kronisk sjukdom, pågående depression och dessutom två missfall inom ett halvår är det svårt för mig att vara positiv.
Det är väl bara du scrollar vidare.
Säkert något allvarligt och ytterst smittsamt, du borde vara i karantänJag börjar fundera vad det är för fel på mig... nu är alla köksskåp fått omstruktureringar och avtorkade hyllplan, strukturerat om bokhyllan som fungerar som skafferi, kollat alla kryddor och kastat gamla (17 st varav 3 helt oöppnade), torkat ur alla besticklådor mm... wtf liksom![]()
Jag har precis kommit in från samma arbetsinsats - det damp ner 3 m3 prima torr och färdighuggen björkved framför vedboddörren på fm, och den behövde få komma in...Jag bär ved jag...![]()
Har ju den möjligheten med men med en hiskelig elräkning som tack i så fall HahaJag vrider på elementen lite mer och är glad att jag slipper bära ved![]()
Har någon slags livskris.
Har ju den möjligheten med men med en hiskelig elräkning som tack i så fall Haha
Why?
Jag slumrade till i soffan och drömde att jag var med i Biggest Loser och att Nicole Kidman var min personliga tränare. Vet ej om det är bra eller dåligt?
Tar hand om mig själv lite för en gångs skull. Varm dusch, skrubba fötterna med nått jox, smörjt in mig så jag luktar kakao/mandel, smörjt in fötterna med vårdande fotcreme och ligger o sängen med ansiktsmaskmåste bli bättre på att smörja in kroppen, inte kul när huden är så torr att det stramar och kliar och sen svider när man väl smörjer
![]()