Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter du alltid så gott?Nu blir det karré med vitlökssmör och rotfruktsgratäng![]()
Har nattat A hos mormor igen och ligger nu i min säng, kollar på Ice Age 4 och äter snacks![]()
Är den något att ha?Finns på hästavdelningen på Citygross![]()
Håller tummarna för att det ska gå bra nuUsch imorgon är det dags för blodprov igen
Sen veckan därpå träffa sköterska på endokrin. Se om jag får trappa ner och sluta med thacapzol och levaxin då, efter 1,5 år.![]()
Eller så kan människan komma hit och smitta mig! *får besök i morgon och måste måste verkligen städa*Säkert något allvarligt och ytterst smittsamt, du borde vara i karantän![]()
Nu är disken klar och julen bortstädadJag ska ta tag i disken
Har funkat bra på mig, hästen och hundenÄr den något att ha?
Hm, värt att spana in med andra ord. Får göra det nästa gång jag är i närheten av CityGross.Har funkat bra på mig, hästen och hunden
Jag släpper ut katten via ytterdörren, nu står hon vid balkongdörren. Tror hon hann vara ute 5 min...![]()
Äter du alltid så gott?![]()
Jo det är sant.Det går i perioderIbland kan jag stå och laga mat rätt länge och ibland blir det typ köttbullar o makaroner. Är ju själv så det blir helt o hållet efter vad jag känner för
![]()
Förresten, måste berätta en sak. Jag har tre missade samtal från den där killen, känns bra att jag inte svarat (förvisso hörde jag inte att det ringde, men det hör inte hit).![]()
Gabbe vände på tröskeln på fm och har inte bett om att gå ut igen.. Leka med Vitis var roligare och det gick att gå på lådan ändå.Min Tassa var ut på bron men vände direkt och sprang in. Det var ju KALLT ute!![]()
Får se om jag lyckas, på fredag kommer jag troligen träffa honom vare sig jag vill eller inte. Vi ska på YKB kurs med jobbet och han ska gå på samma kurs som mig, ska sätta mig strategiskt långt bort från honom.Stå på dig, det är du värd![]()