Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min Tassa var ut på bron men vände direkt och sprang in. Det var ju KALLT ute! :p
Gabbe vände på tröskeln på fm och har inte bett om att gå ut igen.. Leka med Vitis var roligare och det gick att gå på lådan ändå.
Red ut idag, var ingen njutning.. Kallt, halt och unghäsyen som gick med som handhäst ville bli bogserad.. Så fick vi ta en omväg på ett par km för låset till vilthängnet hade fryst :meh: Unghästen tyckte vi kunde komma och hämta honom med bilen istället..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 272
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 318
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 677
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 158
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka