Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att nana.. är galet trött.
Hunden är rastad, katten vill väl leka en stund kanske, imorgon vettesjutton vad vi ska hitta på.

Dags att nana.. är galet trött.
Hunden är rastad, katten vill väl leka en stund kanske, imorgon vettesjutton vad vi ska hitta på.

Nu blir det sängen för mig med här, natti natti buke. :)

Sova nu??? Är ju snart dags att åka för att hinna med havskryssningen från Frederikshavn, efter behaglig dygnvila om 9 timmar och 30 min bredvid en vejkro som serverar den ljuvligaste fleskesteg med kartofler, rödkål o sous man kan önska sig :d

Sitter med ett bultande, klämd och blödande fingertopp efter en mindre lyckad idé involverade starka magneter och vassa metallbitar. Saknar plåster hemma och funderar på hur jag ska lyckas sova utan att bloda ner hela sängen.

:arghh:

Sitter med ett bultande, klämd och blödande fingertopp efter en mindre lyckad idé involverade starka magneter och vassa metallbitar. Saknar plåster hemma och funderar på hur jag ska lyckas sova utan att bloda ner hela sängen.

:arghh:
Lyckligtvis brukar sådana skador sluta blöda hyfsat snabbt, hushållspapper,tryck,byt papper,tejpa fast en påse utanpå och sen god natt. Eller om du har kirurghandskar så ta på en sådan. Går också att klippa av fingret på ett par städhandskar (dom i "plast" )

Vet inte om du är hästägare för då kanske stallapoteket är till hjälp eller första hjälpen kudden i bilen brukar innehålla plåster.

Lyckligtvis brukar sådana skador sluta blöda hyfsat snabbt, hushållspapper,tryck,byt papper,tejpa fast en påse utanpå och sen god natt. Eller om du har kirurghandskar så ta på en sådan. Går också att klippa av fingret på ett par städhandskar (dom i "plast" )

Vet inte om du är hästägare för då kanske stallapoteket är till hjälp eller första hjälpen kudden i bilen brukar innehålla plåster.

Tack för lugnande ord! Har tyvärr inget alls i plåster/bandageväg inom räckhåll men har tejpat fast en näsduk på fingret. Försöker hålla handen högt tills vidare så hoppas jag att det ger sig lagom till läggdags :)

Är bara för att de erbjuder hytt och mat i biljetten. Om något händer vet de vem som är i vilken hytt:)

Vad hade fröken tänkt sig för mutor då, i fall lilla bilen vill åka längs kanalbanken någon helg?
:D:D Jag är så lättmutad att jag tom betalar för mutorna den årstiden jag själv inte åker på utlandet (ca april-okt) och kan handla.
Och det ska vara en väldigt liten bil om den ska få åka på kanalbanken,fast utan båtar så kan man kanske köra på/i kanalen :idea:

:D:D Jag är så lättmutad att jag tom betalar för mutorna den årstiden jag själv inte åker på utlandet (ca april-okt) och kan handla.
Och det ska vara en väldigt liten bil om den ska få åka på kanalbanken,fast utan båtar så kan man kanske köra på/i kanalen :idea:

Hamnar jag på rätt ställe så kanske det blir lite å lägga i frysen då samt lite dricka

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 273
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 318
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 677
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 158
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka