Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 592
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade hoppas på ett svar idag, men inget mail har kommit efter senaste kontakten.
*suck* vad trött jag är på sega människor.
Vill ha svar nu, nu, eller helst tidigare än nu ju. :o

Något som är ännu värre är väl folk man pratar med i pm som "poff, huxflux" är borta och återkommer ½ dygn senare, jo men hallå jag brukar säga till men alla är vi olika.
En bekant är extrem på detta, vilket gör att jag alltid noga påpekar när jag ska avvika en liten stund (om så 5 minuter) men hinten går visst inte fram.
Tips på det??
Kan inte ge dig tips, känner att jag själv är en sådan som du stör dig på :o

Tänkte renskriva min första engelska-läxa men 2 åringen ska givetvis vara på sitt bästa bus-humör. Tror någon börjar piggna till från sin förkylning :laugh: ;)

Är det Norge idag,var det för blåsigt för DK

Egentligen är det Danmark som gäller, men danska polisen följer inte EUs regler om att YKB utbildning för chaufförer skal utgå från tidplanen i det land där man har sitt körkort och hemvist, så då får jag köra Norge i 14 dagar

Hoppas min kropp skärper till sig lite om den får rida. Den är helt orimligt gnällig! Vad har mina fötter emot stt jag går på dem tex??? Mig veterligen är de till för just det!:mad: :meh: Men inte enligt dem..
Brukar alltid få en rejäl smärtperiod så här års, undrqr om det är kroppens sätt att säga att jag borde resa på nån all inclusive till Maldiverna eller nått så här års? Undrar vem som sponsrar det bara :angel:

Gick en sväng till andra lagret. Vem har ropat tillbaka hösten? Småspiksregn och snålblåst hör INTE hemma i slutet av januari :cautious:

Undrar om det är snor i hjärnan som gör att den är så förvirrad? Jag var helt bombsäker på att jag hade seminarie i morse kl 9... Men nej våran grupp hade visst kl 13... :banghead:

Blåser som fan ute, gjorde misstaget att lämna mössan hemma när jag gick till stallet. Brrr... Annie fick lite extra lusernhack att äta medan jag borstade av henne och bytte täcke. Höet de får ute i hagen blåser bort så där får de snabba sig på om de vill äta.
Nu är det dags att åka och jobba minsann.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 481
· Visningar
53 555
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Uppdateringstråd 31