Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 719
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tinget ingen fara Bukemaffian sluter alltid upp, det vet du väl?
Vad är de för öppettider? :angel:
Alla dagar utom måndagar mellan 22,00 och 02,00. Att det inte är måndagsöppet är för att jag fyller på lagret den dan. Securitas påstår att dom kan ställa klockan efter mig. :D

*Ja vaf. trodde nån att jag INTE mutat dom också?* :angel:

Ganska bra öppettider, borde funka jag som inte är morgonpigg hinner med. Godkänt.
Br du har koll på tiden, den går så fort ändå så någon får åta ta sig hålla fast den lite :angel:

Har fortfarande hosta, ond hals och snor plus förhöjd temperatur :( det lutar åt ett besök på VC på måndag om det inte ger sig :down:

Trodde huset skulle blåsa bort inatt (eller att flaggstången iaf skulle ge sig men den stod faktiskt kvar O_o). Det måste ha varit för jävligt söderöver för här uppe är det ju oftast lindrigare.

Här har det blåst, men inte alls som vissa av er beskriver det. Skönt.

Dags att stiga upp, peta i sig lite frukost och åka till stallet om jag ska hinna med kalaset vi ska på i em. Undrar just hur glad tonåringen blir om jag väcker henne och frågar om hon vill följa med...

Blåser så det tjuter i fönstren.
Har precis laddat telefon skulle inte förvåna mig om det blir strömlöst.
Vore skönt att slippa men man vet aldrig så lika bra vara lite beredd.

Elen kom tillbaka vid halv fyra i morse :up: Satte på ett extra element innan jag gick och lade mig som kickade igång då eftersom det tar ett par timmar för golvvärmen att värma tillräckligt.

Hade hoppats på sovmorgon men den uteblev så nu kaffe!

Duschat katt som nu surar borta vid elementet och tvättar sig.

Dricker te. Undrar när tvättmaskinen blir ledig. Funderar på alla saker jag ska göra idag och kanske vore det bra med en to do-list.

Växlar mellan Buke och ett komediklipp med Michael McIntyre på youtube.

Trött och drömt hysteriskt skumma drömmar efter att jag vaknade av att det lät som maken höll på att dö i natt när han satte något i halsen i sömnen. Man vaknar snabbt, om jag säger så.. Somnade inte om i första taget, någon av oss. Tom katten blev orolig..

Skulle helst spendera dagen med att göra så lite som barq möjligt, men måste in till stan och proviantera djurfoder och strö. Och tvätta om jag vill ha några underkläder att ha på mig. Kan ju vara trevligt kanske..

På väg hem från Landskrona. Bilens EPC lampa börjar lysa :( motorfel... :wtf::arghh::rage: jag som måste ha bilen upp till dalarna nästa helg! :arghh::turd::rage::(

För mig är januari en toppenmånad för det är då jag investerar som mest, Blocket och Tradera är då mina bästa vänner. :love:
Likaså containrarna som nästan svämmar över av diverse läckerheter som ingen längre vill ha. Imorse tex. så hade jag ankpaté på frukostmackorna. :d
Hur jag än beter mig så är det ändå i december-januari som stora räkningar kommer. Försäkringar, fiber, etc etc. Lite kvar av decemberlönen och lite kvar av januarilönen. Det är alltid vid den här tiden jag är som mest deppig över ekonomi.

Mat finns alltid. jag har ju en stor frys :D

Hemkommen från stallet. Hästarnas kommit ut och det är mockat. Nu en dusch innan vi åker iväg på kalas. På väg dit måste vi äta något och fixa present.

Regnet pissar ner och det blåser en del.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 843
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 121
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 336
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka