Det där lät inget vidareGick åt helvete idag på akademiska men jag håller masken och låsas utåt att det gick bra ett tag till tills allt är bekräftat.
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där lät inget vidareGick åt helvete idag på akademiska men jag håller masken och låsas utåt att det gick bra ett tag till tills allt är bekräftat.
Uttryckte mig fel,en bukebutik ska det stå,då blir det inget ting,o som @hallonsaft säger så skyddas du av bukemaffian.Jo det skulle se ut det, undrar hur många dagar den skulle finnas kvar innan jag hamnade inför tinget?![]()
Alla dagar utom måndagar mellan 22,00 och 02,00. Att det inte är måndagsöppet är för att jag fyller på lagret den dan. Securitas påstår att dom kan ställa klockan efter mig.Tinget ingen fara Bukemaffian sluter alltid upp, det vet du väl?
Vad är de för öppettider?![]()
Oooops.
Det här med att dricka vin utan att ha ätit något sedan lunchsalladen hade visst sina bieffekter....
Växlar mellan Buke och ett komediklipp med Michael McIntyre på youtube.
Hur jag än beter mig så är det ändå i december-januari som stora räkningar kommer. Försäkringar, fiber, etc etc. Lite kvar av decemberlönen och lite kvar av januarilönen. Det är alltid vid den här tiden jag är som mest deppig över ekonomi.För mig är januari en toppenmånad för det är då jag investerar som mest, Blocket och Tradera är då mina bästa vänner.
Likaså containrarna som nästan svämmar över av diverse läckerheter som ingen längre vill ha. Imorse tex. så hade jag ankpaté på frukostmackorna.![]()