Jag ser på kvällens Ung och bortskämd. Det får mig att hata världen lite extra mycket

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag kan erkänna att jag ibland inte säger nej utan mutar ungen men låta det gå så långt? ????Jag ser på kvällens Ung och bortskämd. Det får mig att hata världen lite extra mycket![]()
![]()
![]()
![]()
Alltså jag kan erkänna att jag ibland inte säger nej utan mutar ungen men låta det gå så långt? ????
Ja, och så regnar det också.Tantpolare!
Kan inte sova. Allt känns så tungt plötsligt![]()
Ja verkligen, undrar vilken värld dom levt i tidigare? Man vill ju slå dom,,,,,,,,hårt!Både deltagarna och deras föräldrar borde bli omyndigförklarade och förlora sin rösträtt.
Vaken igen. Kollar Buke och Hay day.
Inte min! Nu kommer en nojjig tid med handspritande och tvättande av händer, försök att undvika kramas med folk och bärande av fingervantar när jag öppnar dörrar, rör i ledstänger, trycker på hiss eller dörrknappar i miljöer där andra person vistas.
Allt för att inte bli sjuk innan infusionen den 23/2 och en tid efteråt eftersom mitt immunförsvar blir försvagat.
Äh, det är ju från buke de bästa tipsen kommer!HAHA sjukt bra tips!!!
Åker ju till Karibien om 10 dagar typ så det låter ju som ett sjukt bra förslag![]()