Du borde ha en kickbike!De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde ha en kickbike!De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos
De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos
Tittar på dokument inifrån på svt om den tokiga kirurgen på KI.
Jodå det är intressant och skrämmande hur en sådan person får fortsätta.Ah dom tänkte jag kolla på senare idag, dom låter intressanta!
Gud vad härligt det låter!Kaffe o tranbärsmuffins i värmen med solen i ansiktet ute i pensionärskuvösen
Heja solen!
Men föräldern som sa att tjugoåringar inte ska behöva städa efter andra?Sitter och tittar på Ung och bortskämd och förfasas över hur avtrubbade från verkligheten deltagarna är. 19 år och kan inte ens öppna en konservburk liksom? *Går och gömmer mig*
Lika galet det. Tom min 4åring får plocka undan sina egna sakerMen föräldern som sa att tjugoåringar inte ska behöva städa efter andra?
Nej bättre att tömma minibaren på jobbet.
Jag vet att det är på gång, men det är inte klart än vad jag vet att man får tävla med ryttarbåge. Tränar med den gör hon ändå.Jag ska börja i en vanlig bågskytteklubb och då använda min ryttarbåge.
Beridet bågskytte har också gått med i bågskytteförbundet så det kan nog bli lättare framöver.
Det finns också vissa arrangörer av kurser i beridet där man kan hyra/låna häst.