Man kan ju vara nöjd med jobb, boende och vänner ocksåJag dummade mig lite, var inte helt seriös.
Jag har inte ens en pojkvän än, så vet inte vad jag ska vara nöjd med, är nog nöjd att jag lever.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju vara nöjd med jobb, boende och vänner ocksåJag dummade mig lite, var inte helt seriös.
Jag har inte ens en pojkvän än, så vet inte vad jag ska vara nöjd med, är nog nöjd att jag lever.![]()
Jag dummade mig lite, var inte helt seriös.
Smärtsamt att se sina nära bli gamla och sjuka. Önskar av hela mitt hjärta att alla skulle slippa smärta och lidande på ålderns höst och att vi som står bredvid skulle vara skonade från frustration och vanmakt. StyrkaTillbaka på jobbet efter att ha varit hos Mamma och Rune. Rune, min styvfar, är bara en skugga av sitt forna jag. Han orkar knappt prata och pekade på bröstet hela tiden eftersom han har så ont. Mamma, som är handikappad efter en stroke för massa många år sen, bara gråter hela tiden. Fy fan säger jag bara, det gör ont att se dem..
Det har jag inte heller skrivit.Men alltså ditt värde och ditt LIV handlar ju inte om du har en pojkvän. Jag har inte heller ngn snubbe, det är mkt ovanligt att snubbar ens bryr sig om mig![]()
Hm, okej då. Då är jag nöjd att jag lever och andas, har ett jobb jag trivs med, bor i ett mysigt litet hus på landet... så det är nog inte så illa ändå.Man kan ju vara nöjd med jobb, boende och vänner också![]()
Då behöver inte jag heller skaffa mig ett liv![]()
Nä.. Jag är inte blond, snygg och vettig liksom![]()
Nä.
För du är mörk, gorgeous och helknäpp.
(citerar Bea - "hon är knäpp på riktigt")
Love sista![]()
![]()
![]()
Efter lite funderande kom jag fram till att jag har ett liv då jag har en stor mugg hemorrojd cappucino bredvid mig![]()
Jag vet
Smärtsamt att se sina nära bli gamla och sjuka. Önskar av hela mitt hjärta att alla skulle slippa smärta och lidande på ålderns höst och att vi som står bredvid skulle vara skonade från frustration och vanmakt. Styrka![]()