Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:turd::turd::turd:dag! Och inte är den slut än för snart ska jag gå på kurs på DHL i tre (!!!) timmar, obetalt såklart :arghh: och mamma hade tappat bort tiden så A är inte hemma än, och kommer hon inte snart så träffar jag henne först om ett dygn igen :( och så griniga chaufförer såklart, och mens på alltihop. :turd::arghh::turd::arghh::turd::arghh:
Kram

Jag har blivit sjukskriven en månad och vet inte riktigt vad jag ska göra. Läkaren påpekade att jag måste ut och göra sådant som jag känner att jag orkar med och tycker är roligt.

Jag har inte haft mer en en vecka iväg från jobbet på flera år, så jag känner mig lite... vilsen tror jag.
Åh, känner igen. Det tar tid innan man landar i att man är sjukskriven av en anledning - och därför har rätt att vara hemma. Och rätt att må bra fast man är hemma. Just det har jag väldigt svårt med, att tillåta mig själv att göra saker som är roliga och som jag mår bra av, för orkar jag det borde jag orka jobba :meh:
Jag har en del kvar att acceptera med mig själv, det vet jag :angel:

Sitter och funderar över hur Spotify kommer fram till "Veckans tips Din skräddarsydda spellista varje vecka" :confused: Typ inte en enda låt som jag skulle ha kommit att tänka på att lyssna på... :cautious:

Enda fördelen med detta är att jag kanske kommer bli smal kommande år ....
Häller upp ett glas ripasso och överväger att klämma fram en tår eller två

1516265_607717756057322_666184800_n.jpg

Feel you... :(
Har inte kollat just i år, hemsidan låg nere just då, men brukar få kring 5-10 000 kr i restskatt och tycker det är mycket. Men hur i hela världen lyckas man få sådär mycket?! :eek:
Du behöver givetvis inte förklara om du inte vill!

Huva... :( Jag var tvungen att kolla men det var inga större överraskningar, 500 kr lite drygt tillbaka. Maken brukar få såna där hiskeliga betalningskrav, men det är väntat och något som finns med i beräkningarna men jag får ändå lite ont i magen när man ser beloppet.

Feel you... :(
Har inte kollat just i år, hemsidan låg nere just då, men brukar få kring 5-10 000 kr i restskatt och tycker det är mycket. Men hur i hela världen lyckas man få sådär mycket?! :eek:
Du behöver givetvis inte förklara om du inte vill!

Har i ärlighetens namn ingen jävla aning. Men har betalat in 20 000 papp nu iaf. Fick tillbaka förra året så detta kändes ju mindre angenämt liksom :p

Nu är min vän på väg hem till Skåne igen, som vanligt vet vi inte när vi kan ses igen och mitt hjärta går sönder varje gång vi skiljs.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 134
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka