Ja vill också ha snöHär snöar det ännu mera. Riktigt mysigt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vill också ha snöHär snöar det ännu mera. Riktigt mysigt!![]()
Smart tänkt jag bytade däcken själv med tills jag fick fyra nya i tidig julklapp i år och nu ligger sommardäcken på killens jobb fast vi har däck hotell på mitt jobbJag bor på en mindre gård, själv. På sommaren hägnar jag in det mesta av tomten och låter hästarna gå där och beta. Behövs det skottas ordentligt pratar jag med någon av grannarna som kommer med traktorn och kör av framför huset och stallplan för en hundring, klart värt det! Vad gäller vinterdäcken har jag haft de fyra till släpet hemma jämt men har nu bestämt mig för att de också ska få bo på verkstan. Jag har en del problem med kroppen och väljer mina strider.
Det jag kan leja bort för några hundralappar lejs bort så att jag får tid och ork till annat.
Så gör många hos oss också det är skönt att inte stressa med kundens bil vilket är tacksamt många gånger Ännu tacksammare just nu då det är allmänt kaos för fulltNär jag jobbade innan så pendlade jag och var beronde av bil pga dåliga förbindelser och även då lejde jag bort däckbyte.
Jag parkerade bilden utanför däckverkstan slängde in nycklarna och sa att jag hämtar den om 9 timmar och gick mina 100 meter till jobbet.
Otroligt smidigt och värt varenda krona.
Jag har inte bytt däck själv på 7-8 år nu.
Ja vill också ha snö ju de hade gjort mycket i mörkret just nuNu har det blivit mulet och snöar igen. Tror jag ska tända i kaminen och hälla upp ett bad. Vardagslyx när det är som bäst![]()
Brrrrr kallt juVärmen i min bil har lagt av! F-n.
Och nu tog min tur slut,det ligger ett vitt fluffigt lager över marken.![]()
Helt rätt tänkt , men det är trist att du fick tid på onsdag och inte imorgon ! jag hoppas att det går smidigt för dig att byta dom , för annars är de rätt trist att byta dom om de jävlasTrots tid på däckverkstan på onsdag så byter jag dom där förbannade jäkla däcken själv imorgon.
Jag måste åka till annan ort och jobba imorgon och jag tänker inte åka med sommardäck![]()
Helt rätt tänkt , men det är trist att du fick tid på onsdag och inte imorgon ! jag hoppas att det går smidigt för dig att byta dom , för annars är de rätt trist att byta dom om de jävlas
tanten le och hålla käften?Matt på ett jag får åthutningar om att jag borde tänka på att jag är kvinna och att kollegor från mellanöstern inte klarar starka kvinnor......
Så jag ska alltså le blitt, hålla käften och uppmuntra galenskaper och grodor som hoppar ur deras mun.
Never ever gonna happen.
Grrrrr
Kolla så du har tillräcligt med kylarvätska och inte nån läcka så den försvinner, det var så man gjorde på "den gamla goda tiden" när vi körde med allehanda mysko och äldre fordon (skrothögar), när värmen försvann fick man fylla på kylarvätska och så gick det en vecka till,,,,,,,i bästa fall, och så funkar det fortfarande.Värmen i min bil har lagt av! F-n.
Vad skönt att du får hjälp och vara i ett värmegarage med , de gör en del också ! jTar hjälp av en kollega. Jag har inte ens en domkraft eller fälgkors i arbetsbilen men vet om att han har det.
Tack och lov har vi möjlighet att göra det i ett varmgarage.