Jag fick förresten egna visitkort idag, med den snofsiga titeln Customer success manager![]()
Åh låter flashigt! Bättre än min rafflande titel Kundekonsulente (ja norskägt bolag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick förresten egna visitkort idag, med den snofsiga titeln Customer success manager![]()
Visst gör det! Det tråkiga är att jag typ inte har någon att dela ut visitkort till.Åh låter flashigt! Bättre än min rafflande titel Kundekonsulente (ja norskägt bolag)
Billigt? Du skojar?För att det är så pass billigt att låta firman göra det?
De tar hand om däcken. Tvättar däcken, fyller luft och förvarar i lämplig temperatur.
Jag bokar en tid, åker dit, tar en kopp kaffe medan jag väntar och sedan är det bara att betala 650 kr och åka.
Alternativet är att stå ute i mörker och kyla och svära över hjulbultar och tunga däck. Sett i jämförelse är det billigt. De gör det på en kvart - mig tar det mer än en timme.
När jag hade hjulen med mig kostade det 100 kr per däck.
Imorgon börjar flytten till varmare ställe. Det är elektroniklabbet som flyttar, fan vad skönt det ska bli att inte hitta råttskit på arbetsbänkarna och få skura hyllorna längst ner varenda år från råttpiss. Råttjävlar!!!!!!Nya labbet är råttsäkert, "ganska" inbrottssäkert, ska larmas och är gastätt så där ska väl råttjävlarna gå bet iallafall.
![]()
Nyservad och det är kollat.Kolla så du har tillräcligt med kylarvätska och inte nån läcka så den försvinner, det var så man gjorde på "den gamla goda tiden" när vi körde med allehanda mysko och äldre fordon (skrothögar), när värmen försvann fick man fylla på kylarvätska och så gick det en vecka till,,,,,,,i bästa fall, och så funkar det fortfarande.![]()
110:- i månaden är inte jättedyrt enligt mig. Det är en dryg timmes arbete.Billigt? Du skojar?
Jag får jobba flera timmar för att få ihop pengarna till det där, i jämförelse med knappt en timme om jag gör däckbytet själv. Och jag behöver aldrig svära över hjulbultar och tunga däck. Kopparpasta "is da shit" och eftersom jag aldrig drar bultarna med maskin så får jag också loss dem. Sen har jag tillräcklig fysik för att hantera däcken, liksom jag har fysik att baxa runt min gräsklippare.
Visst gör det! Det tråkiga är att jag typ inte har någon att dela ut visitkort till.Nån här som vill ha?
![]()
Ja, fläkten går. Det blåser kallt.Går fläkten? Om den inte gör det kan det vara motståndet till den som gått sönder. Då funkar med största sannolikhet värmen, det är bara att det finns inget som kan blåsa in den i kupén. Fläktmotståndet har pajat två eller tre gånger på Saaben...
Haha råttor är smarta djur , nu kommer jag inte ihåg hur stort hål dom behövde för att komma in , men de var inte stort iallafallImorgon börjar flytten till varmare ställe. Det är elektroniklabbet som flyttar, fan vad skönt det ska bli att inte hitta råttskit på arbetsbänkarna och få skura hyllorna längst ner varenda år från råttpiss. Råttjävlar!!!!!!Nya labbet är råttsäkert, "ganska" inbrottssäkert, ska larmas och är gastätt så där ska väl råttjävlarna gå bet iallafall.
![]()
Det var kollegans idé, jag visste inte ens att han beställt visitkort!Jag är bara Team Leeder
Ditt låter mycket bättre![]()
Jag tar en bild imorrn iafDu kan skicka mig ett![]()
Billigt? Du skojar?
Jag får jobba flera timmar för att få ihop pengarna till det där, i jämförelse med knappt en timme om jag gör däckbytet själv. Och jag behöver aldrig svära över hjulbultar och tunga däck. Kopparpasta "is da shit" och eftersom jag aldrig drar bultarna med maskin så får jag också loss dem. Sen har jag tillräcklig fysik för att hantera däcken, liksom jag har fysik att baxa runt min gräsklippare.
Jag håller tummarna! Det låter verkligen lovande!Det var kollegans idé, jag visste inte ens att han beställt visitkort!men det känns som att jag nog inte behöver oroa mig när provanställningen tar slut vid årsskiftet
fast jobb för första gången på läääääääääääänge
![]()
Ja, fläkten går. Det blåser kallt.
Behöver nog inte elda mer, det är 27 grader i vardagsrummet...![]()
Jag håller med dig , de är rätt skönt att någon annan sliter med däcken på min bil . jag betalar ju hellre än att göra det själv sen säger jag alltid efter dra mina hjulbultar(lite gnällig får man vara)110:- i månaden är inte jättedyrt enligt mig. Det är en dryg timmes arbete.
Men men, var och en är salig på sin tro. Vill vi andra betala för tjänsten så kan vi väl få göra det utan att du sitter och tycker att vi är kokobäng?
Beror på hur varmt det är i resten av huset![]()
Har jag sagt att andra är kokobäng? Jag försöker inte "omvända" någon om du trodde det. Folk får betala om dom vill. Det gör däremot inte jag eftersom det är enklare att byta själv i stället för att krångla iväg till en däckverkstad som troligen inte har öppet när jag är ledig eftersom jag jobbar kontorstid och är för snål för att betala för petitesser.110:- i månaden är inte jättedyrt enligt mig. Det är en dryg timmes arbete.
Men men, var och en är salig på sin tro. Vill vi andra betala för tjänsten så kan vi väl få göra det utan att du sitter och tycker att vi är kokobäng?