Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 671
Status
Stängd för vidare inlägg.
jobbigt att plocka dubb , bättre med fyra nya odubb eller ja ms däck men de bytas till våren igen till sommardäck
Hänger bara på tekniken och lämpligt hemmasmitt verktyg, dubbarna brukar flyga all världens väg och landa halvvägs till grannen.

Om du jobbar med män så borde den prydheten vara hårdhudad för länge sedan.
Dobbis med ett förflutet i bilbranschen.
Jo men dom tycker jag är så söt när jag spelar prydhet , för jag får höra du är säkert en liten jävel:laugh:
hårdhudad nja men skinn på näsan och tycker och tänker var jag tycker om folk som inte är populärt, de var ok ja var tyst och försynt och snäll ! men nu jävlar ser jag vad de var för människor som jag var försnäll mot (ursäkta) på street racen !

killarna på jobbet har vänt ut och in på mig flera gånger om :D

Ibland behöver man få skratta även om resten känns eländigt :D
jadå det behövs just nu , de är som jag skrev innan de känns skönt att skriva och prata av sig även om det är tråkigt besked . men vi finns för varandra hela tiden på jobbet ! vi behöver lätta lite på stämningen nu

Har bestämt mig för att köpa en ny jacka på nätet. De har storlekstabell för varje enskilt plagg på sidan. Bröstmåttet på en jacka jag har (som passar bra, sitter inte överdrivet tight utan går att få in någon extra tjock tröja under) är 53-56cm beroende på hur hårt jag drar i den. På hemsidan kan jag välja mellan en som har bröstmått 55cm och en som har 57cm.
Vilken ska jag välja? :D

Har bestämt mig för att köpa en ny jacka på nätet. De har storlekstabell för varje enskilt plagg på sidan. Bröstmåttet på en jacka jag har (som passar bra, sitter inte överdrivet tight utan går att få in någon extra tjock tröja under) är 53-56cm beroende på hur hårt jag drar i den. På hemsidan kan jag välja mellan en som har bröstmått 55cm och en som har 57cm.
Vilken ska jag välja? :D
57 för säkerhets skull

Dubbfria vinterdäck. Hatkärlek. Alltid kört på det men idag var det inte kul. Slirade bara på stället i VARENDA korsning här i stan. Nej, jag gasade inte på utan tog det vääääldigt lugnt. Var på vippen att parkera bilen just där och då och gå hem igen. Bilen står i mammas namn så det skulle bli hennes bekymmer liksom :angel: Nåväl, fram till sjukhuset kom jag iaf. Hundra svordomar åt bilen senare var jag framme vid sjukhuset iaf.

Tränade innebandy. Kände mig som en jäkla pingpongboll idag p.g.a. tacklingarna. Flög in i väggen minst 4 gånger och ramlade hela två gånger. Det går vilt till.. tur man är vid sjukhuset då va? :cool:

konstaterar nu att min tinnitus som jag inte tänkt på de senaste månaderna nu spränger mitt huvud. Jättekul. Verkigen. Det kommer ju bli så lätt att sova nu.. Fan, kan vi inte bara radera hela den här dagen? Allt går fel idag.

konstaterar nu att min tinnitus som jag inte tänkt på de senaste månaderna nu spränger mitt huvud. Jättekul. Verkigen. Det kommer ju bli så lätt att sova nu.. Fan, kan vi inte bara radera hela den här dagen? Allt går fel idag.
Hur gick det med bilen o dom saknade nycklarna?

Jobbar på för fullt. Lite trött. korridorerna ser helt ok ut över lag, men toaletterna :wtf::yuck::wtf::turd: Tog slut på en halv flaska sprit på 6 toaletter... Tyvärr har jag inte fått mina grejer som jag vill ha än, hoppas dom kommer snart! Mindre än 4 timmar kvar av den här natten. Det känns i kroppen att det var ett par månader sen jag städade så här, men det blir nog bättre sen när jag städat upp det hela. Det är ju inte direkt lättjobbat när undersidan av toaletten inte blivit tagen på typ 2 månader som exempel :meh:

Nu har jag varit ute o sopat yttertrappan från snö för 2a gången :mad: ,om någon tror att vi fått massor med snö så nej,men jag har nog ett par bokstavskombinationer när det kommer till snö på trappen :o

Vaknade för en 45 minuter sen för att jag behövde kissa. Har inte lyckats somna om. Tror jag tänker för mycket :p
Klockan ringer inte förrän om 2,5 timmar så det känns lite tidigt att gå upp, särskilt som jag ska orka köra hem efter jobbet ikväll i mörkret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 186
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 315
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 216
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår