Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 669
Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite sur när det inte var något Criminal Minds på femman och tänkte gå och lägga mig. Fastnade dock i programmet som går och förundras lite smått över att det finns så många korkade människor.

3mm för personbil, 5mm på tunga fordon men det är ju lägsta godkända, inte något att sträva efter.
Och kommer man i närheten av 3mm på slutet av vintern så åker dubbarna ur och så fortsätter man slita ut dom. :up:

Nähä om jag skulle gå ut och fortsätta skruva ihop sista hyllan, det blir liasom inte kväller innan den är på plats. :)

Kallt som tusan här och snöar lite lätt. Hoppas vägarna är bra i morgon då jag ska med vännen till KSS i Skövde.

Sovdags. Imorgon jobb :)
Tänker åka i extra god tid, även om jag kör försiktigt på vinterväglag finns det alltid dårar som inte gör det. Och jag vill inte riskera att nån sån hamnar i min bil, på ett eller annat sätt.

Ja tänk nu på mig va, ja jobbar med män och jag kan asgarva för ingenting och dom kommer att se förvånade ut :D men de kan även lätta lite på trycket med efter allt elände
Om du jobbar med män så borde den prydheten vara hårdhudad för länge sedan.
Dobbis med ett förflutet i bilbranschen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 179
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 247
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 199
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka