Det ser ut som att du är skyldig till ett gäng av dem med gillningar här![]()
Ja, jag är ju en hangaround som bara trycker på gilla jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som att du är skyldig till ett gäng av dem med gillningar här![]()
Ja, jag är ju en hangaround som bara trycker på gilla jämt![]()
![]()
Jag reagerade på att du började blanda in annat som inte har med själva däckbytet att göra och som kräver maskiner man normalt sett inte har. Det anser ju jag var oförskämt och du hade gjort bäst i att hålla truten eftersom det inte tillförde något i diskussionen.Exakt den attityden har du , du kunde ju se hur mkt mönster som var kvar och om bilden sliter snett
kränga om =bort med gamla däcket från fälgen på med de nya på fälgen de fixar du själv va och balansering på de med
Jag rimmade för A nyss, tyckte att jag var jättefyndig
Snön ligger vit på balkongen, tomten har glömt kalsongen.
A höll inte med om min vitsighet![]()
Jag reagerade på att du började blanda in annat som inte har med själva däckbytet att göra och som kräver maskiner man normalt sett inte har. Det anser ju jag var oförskämt och du hade gjort bäst i att hålla truten eftersom det inte tillförde något i diskussionen.
Jag vet vad det innebär att kränga däck. Förklaring behövs inte.
Vart kan man anmäla sånt? Jag har mellan 12 och 15+ inomhus varenda morgon när jag vaknar.Det där låter som en arbetsmiljöfråga, det får ju inte vara hur kallt som helst.
Japp
Vart kan man anmäla sånt? Jag har mellan 12 och 15+ inomhus varenda morgon när jag vaknar.![]()
Jag stannar hemma i sängen idag och tycker synd om mig.
Har ont i magen och har ränna på toa sedan kl 4 inatt.
Kl 7 gav jag upp och insåg att jag inte fixar att jobba idag![]()
För att de flesta har utrustningen? Och att det är något som görs relativt ofta. Det är ju därför utrustningen finns och de flesta gör jobbet själv. Att dra upp saker som bara görs en gång med flera års mellanrum och som kräver specialutrustning är inte relevant i sammanhanget.Äh vad har gräsklippning med däckbyte att göra?
Det är ju samma sak?!?!
För att de flesta har utrustningen? Och att det är något som görs relativt ofta. Det är ju därför utrustningen finns och de flesta gör jobbet själv. Att dra upp saker som bara görs en gång med flera års mellanrum och som kräver specialutrustning är inte relevant i sammanhanget.
Jaha, veterinären hade menat klockan 19... inte 07....
Japp. Inte jag som bokade tiden, men jag hade nog också tagit 07 för givet.
Japp. Inte jag som bokade tiden, men jag hade nog också tagit 07 för givet.