Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 686
Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt den attityden har du , du kunde ju se hur mkt mönster som var kvar och om bilden sliter snett

kränga om =bort med gamla däcket från fälgen på med de nya på fälgen de fixar du själv va och balansering på de med
Jag reagerade på att du började blanda in annat som inte har med själva däckbytet att göra och som kräver maskiner man normalt sett inte har. Det anser ju jag var oförskämt och du hade gjort bäst i att hålla truten eftersom det inte tillförde något i diskussionen.

Jag vet vad det innebär att kränga däck. Förklaring behövs inte.

Jag reagerade på att du började blanda in annat som inte har med själva däckbytet att göra och som kräver maskiner man normalt sett inte har. Det anser ju jag var oförskämt och du hade gjort bäst i att hålla truten eftersom det inte tillförde något i diskussionen.

Jag vet vad det innebär att kränga däck. Förklaring behövs inte.

Äh vad har gräsklippning med däckbyte att göra?

Det är ju samma sak?!?!

Jag stannar hemma i sängen idag och tycker synd om mig.

Har ont i magen och har ränna på toa sedan kl 4 inatt.

Kl 7 gav jag upp och insåg att jag inte fixar att jobba idag :(

Japp :wtf: Tycker synd om de boende, det är trots allt ca 100 personer som bor där och det blir ju skitigt snabbt nog som det är. Har vart ett par av dom som bor där som städat på natten och dagpersonalen har väl gjort så gott de hunnit/kunnat (de som jobbat dag har ingen direkt städerfarenhet som jobb) men så dåligt gjort av företaget som hade hand om boendet att ta bort städpersonalen helt i de 2 mån som var kvar innan de skulle ut :banghead: Varför har inte företag "flyttstäd" som krav när de lämnar ett ställe kan man ju undra :meh:

kl
hemma, gått på dass, nu duscha borsta tänder och stupa i säng!

Äh vad har gräsklippning med däckbyte att göra?

Det är ju samma sak?!?!
För att de flesta har utrustningen? Och att det är något som görs relativt ofta. Det är ju därför utrustningen finns och de flesta gör jobbet själv. Att dra upp saker som bara görs en gång med flera års mellanrum och som kräver specialutrustning är inte relevant i sammanhanget.

För att de flesta har utrustningen? Och att det är något som görs relativt ofta. Det är ju därför utrustningen finns och de flesta gör jobbet själv. Att dra upp saker som bara görs en gång med flera års mellanrum och som kräver specialutrustning är inte relevant i sammanhanget.

Jag har ingen gräsklippare.

Det känns som en prestation att jag ens sitter här på bussen på väg till föreläsningen... November kommer alltid som en fet käftsmäll, vad jag än gör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 305
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 655
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 323
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 337
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka