Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade för en 45 minuter sen för att jag behövde kissa. Har inte lyckats somna om. Tror jag tänker för mycket
Klockan ringer inte förrän om 2,5 timmar så det känns lite tidigt att gå upp, särskilt som jag ska orka köra hem efter jobbet ikväll i mörkret.
Nu har jag varit ute o sopat yttertrappan från snö för 2a gången,om någon tror att vi fått massor med snö så nej,men jag har nog ett par bokstavskombinationer när det kommer till snö på trappen
![]()
Har ingen ljudbok, får inskaffa nån till framtida behov.Jag lägger mig och lyssnar på ljudbok när det blir så. Somnar oftast men om inte så blir det lite vila iaf![]()
Jobbar på för fullt. Lite trött. korridorerna ser helt ok ut över lag, men toaletternaTog slut på en halv flaska sprit på 6 toaletter... Tyvärr har jag inte fått mina grejer som jag vill ha än, hoppas dom kommer snart! Mindre än 4 timmar kvar av den här natten. Det känns i kroppen att det var ett par månader sen jag städade så här, men det blir nog bättre sen när jag städat upp det hela. Det är ju inte direkt lättjobbat när undersidan av toaletten inte blivit tagen på typ 2 månader som exempel
![]()
Dags att masa mig iväg.. på med understället idag så skräpkroppen slipper rfysa på kontoret och bli ännu sämre![]()
43 aviseringar när jag loggade in idagvar jag så klok igår?
![]()
Det ser ut som att du är skyldig till ett gäng av dem med gillningar härAlternativt oklok beroende på vilken tråd och vad aviseringarna anger![]()
![]()