Ogillar magen men bra att du sätter dig själv främst.Jag stannar hemma i sängen idag och tycker synd om mig.
Har ont i magen och har ränna på toa sedan kl 4 inatt.
Kl 7 gav jag upp och insåg att jag inte fixar att jobba idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ogillar magen men bra att du sätter dig själv främst.Jag stannar hemma i sängen idag och tycker synd om mig.
Har ont i magen och har ränna på toa sedan kl 4 inatt.
Kl 7 gav jag upp och insåg att jag inte fixar att jobba idag![]()
Den var ju perfektDen borde kunna modifieras till något julklappsrim
![]()
Fan också!Funkar inte när man jobbar åt sig själv
/har jobbat i -40 *hutter*
Tänk då på mig som kör gammal 745 med ms däck och ingen vikt i bagagetDubbfria vinterdäck. Hatkärlek. Alltid kört på det men idag var det inte kul. Slirade bara på stället i VARENDA korsning här i stan. Nej, jag gasade inte på utan tog det vääääldigt lugnt. Var på vippen att parkera bilen just där och då och gå hem igen. Bilen står i mammas namn så det skulle bli hennes bekymmer liksomNåväl, fram till sjukhuset kom jag iaf. Hundra svordomar åt bilen senare var jag framme vid sjukhuset iaf.
Tränade innebandy. Kände mig som en jäkla pingpongboll idag p.g.a. tacklingarna. Flög in i väggen minst 4 gånger och ramlade hela två gånger. Det går vilt till.. tur man är vid sjukhuset då va?![]()
Ja verkligen, eller han kanske försöker förtränga alla osnutna ungar som bara ska ha och ha och ha,,,,,,
Jag är inte så hysterisk vad gäller alkohol på jul men i det där fallet borde nog tomten tagit en vit jul![]()
Fan också!
Åååå vad jag älskar vintern.![]()
![]()
![]()
![]()
Jag säger bara, tom Renault master med maxiskåp utan lift som motvikt.Tänk då på mig som kör gammal 745 med ms däck och ingen vikt i bagaget
För en månad sen,,,,minst!När skulle vi åka?
Ja verkligen, eller han kanske försöker förtränga alla osnutna ungar som bara ska ha och ha och ha,,,,,,![]()
Bättre en tomte i köket en dag om året än tomtar på loftet resten av året.Jag har varit med om att lotsa hem en tomte till tomtemor. Han vinglade in till oss halvsent på julafton efter att ha tomtat hos några i byn (vi hade inga barn i "tomteålder" då). Vi hällde i honom kaffe men det hjälpte in och efter att han somnat mot min ena mosters axel hjälpte två av de närvarande männen upp honom och jag visade var han bodde.
Tomtemor var tämligen obrydd, hon vet hur det fungerar när man tomtar i byn (minst en hutt på varje ställe)![]()
Helt fantastiskt rim ju!Jag rimmade för A nyss, tyckte att jag var jättefyndig
Snön ligger vit på balkongen, tomten har glömt kalsongen.
A höll inte med om min vitsighet![]()
Nu har jag varit ute o sopat yttertrappan från snö för 2a gången,om någon tror att vi fått massor med snö så nej,men jag har nog ett par bokstavskombinationer när det kommer till snö på trappen
![]()