Idag har jag snott en kvinnas väska.
Men det var faktiskt inte meningen.
Var inne på Coop med mamma och handlar lite smått. Helt plötsligt försvinner jag i min egna värld någonstans mellan charken och smörgåspåläggen och börjar gå. Går ju runt, runt, runt en kyldisk för trots jag är och virvlar i min egna värld och tänker på något som jag inte minns så var jag ju tvungen att vänta på mamma. Då hör jag mamma ropa mitt namn varpå jag liksom vaknar till och börjar fundera på vart den där vagnen kom från. Vänder mig om och lyckas riva ned saker med min jackluva (don't worry, jag hängde upp dem igen) och där kommer en äldre kvinna gåendes mot mig för att hämta sin vagn.
Jag bad självklart om förlåtelse gånger 100. Ja, så går det väl när man är van vid att alltid handla på coop med vagn när man är med mamma..
Väl hemma skulle mamma hjälpa mig med en sak med min säng då jag vill reklamera lite p.g.a. den är trasig. Så vi tog med varorna hem till mig då jag skulle frysa in lite saker i min frys + att jag hade lite diverse i den kassen likaså mamma. Sedan när allt är klart så ska vi sätta oss och dricka te och äta lussekatter. Då frågar mamma mig om jag satt in spättan i kylskåpet varpå jag får väldigt bråttom. Den finns inte i mammas kyl och jag minns inte att jag stoppade in den i min kyl. Sprang då hem i kort kjol, korta leggings och linne i minusgrader och tro mig, många kollade väldigt skumt på mig. Väl hemma ligger spättan på golvet men i sin förpackning. Däremot hade ena katten lyckats gnaga lite på stjärtfenan. Men det var så lite så hoppas hans känsliga mage inte ballar ut helt.