Snurrfian
Moderator
Då tror jag att det är fraktbolaget som är boven...Ja paketet är helt väck. Så någonstans på vägen har det försvunnit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tror jag att det är fraktbolaget som är boven...Ja paketet är helt väck. Så någonstans på vägen har det försvunnit.
Meh, du kan väl öppna en själv kvinnaJag vill ha mer vin men tror inte pappa vill öppna en flaska till![]()
Säg til om du har nån mer sån sen fredag.Sitter på expressohouse i örebro och väntar på tåget hem. eximinations seminariet gick bra, tror jag...men det kändes bra även om jag inte fick med allt jag hade tänkt säga. en annan stackare fick total blackout och jag mådde dåligt för hens skull. fy sjutton vad jobbigt.
men nu längtar jag hem!!!
Låter gottBlandat dip så jag kan svulla chips och dip om en stund![]()
Då är det bara hämta, man ska ju äta mer grönsaker, frukt och bär än vi oftast gör så bara springa.@hallonsaft - jag har några flaskor hemma![]()
Skulle vilja men min tandvärk vägrar låta mig äta nåt alls.Blandat dip så jag kan svulla chips och dip om en stund![]()
Hur länge ska jag vänta innan jag går vidare? 2veckor? Tänkte skriva brev men de kan ju ignorera detBörja med att prata med mottagningen, är deras respons bristfällig så går du vidare.
Hur länge ska jag vänta innan jag går vidare? 2veckor? Tänkte skriva brev men de kan ju ignorera det
Kanske borde skicka brevet som rek.Två veckor är väl fullt rimligt![]()
Kanske borde skicka brevet som rek.![]()
Inte sekretessbelagda uppgifter. Aldrig i livet. Dessutom har de ingen mailadress, de finns inte ens på 1177.seMaila?
Han gissade på typ 3 timmar, det är lite för länge för att hon ska stå ut.
Inte sekretessbelagda uppgifter. Aldrig i livet. Dessutom har de ingen mailadress, de finns inte ens på 1177.se