Japp, X-trafik i X länEller x-tåget snarare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, X-trafik i X länEller x-tåget snarare
Jag är glad att jag har körkort och bil...![]()
Herregud det här kräver ett flödesschema. Powerpoint where are you? Tur är att man inte behöver boka något i förväg utan missar man något så får man bara snällt sitta och väntaStackars min frusna lilla katt isåfall!
![]()
Urrk jag börjar verkligen tro på det här med storregionertvå länstrafiker gör mig galen.
Men du kan betala med samma kort på båda. Eller X-trafiks fungerar iaf på ULs fordon.
Tuppjuck för den gamla telefon arslet vägrat släppa spotify. Så nu kan jag inte spela någonstans![]()
Kan man? Jag har båda korten och de är laddade så det spelar ingen roll, det är mer att jag hoppar mellan två olika länstrafiker och försöker få ihop dem![]()
Åh, jag vill ha en katt
Men jag vill även ha hela gardiner och levande blommor![]()
Åh, jag vill ha en katt
Men jag vill även ha hela gardiner och levande blommor![]()
Jag har alla tre+ kattsand och katthår överallt.
Men åk till Uppsala först och ta upptåget därifrån? gick inte detProblemet med 835 är att den stannar vid Rådhuset i Gävle (eller 501 som jag ska byta till). Att släpa katt+packning känns inte sådär jättelockande, ffa i det här vädret - var ligger rådhuset???
Ett annat alternativ verkar vara 811 från Östhammar till Gimo, 817 från Gimo till Örbyhus, Upptåget 8438 från Örbyhus till Gävle och från Gävle x-tåget.
Jag sliter mitt hår.![]()
Problemet med 835 är att den stannar vid Rådhuset i Gävle (eller 501 som jag ska byta till). Att släpa katt+packning känns inte sådär jättelockande, ffa i det här vädret - var ligger rådhuset???
Ett annat alternativ verkar vara 811 från Östhammar till Gimo, 817 från Gimo till Örbyhus, Upptåget 8438 från Örbyhus till Gävle och från Gävle x-tåget.
Jag sliter mitt hår.![]()
Alltså katt, hela gardiner och levande blommor?
Men åk till Uppsala först och ta upptåget därifrån? gick inte det