Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 687
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma i soffan efter lång dag på stan med besök hos min kontaktperson och presentshopping till kalasbarnet som fyller 1 år imorgon redan! :love:
Å hittade världens coolaste guldbyxor till stora tjejen så dom köpte jag till henne, matchar hennes nya brillor perfekt :D

Försöker klura ut det billigaste sättet att ta mig från bollnäs till uppsala. Det verkar vara buss till uppsala med ul sedan u-tåget till bollnäs. Ett byte vilket är toppen och mycket billigare än SJ. Plus att man inte behöver boka biljett. Eller, det verkar vara x-trafik från gävle till bollnäs, sedan u-tåget från gävle till uppsala och x-trafik från gävle till bollnäs :idea: nej, nu stämmer det inte, buss till uppsala, från östhammar (tillbaka resa) sedan u-tåget till gävle.

alltså, knutpunkten verkar vara Gävle. Dit ska jag till Uppsala, hem ska jag från Östhammar till Bollnäs. Gudars, det här var komplicerat. Jag vet att det ska gå något via buss som ser ut som tre byten men är ett eftersom bussen byter nummer, men fasiken om jag kan hitta den igen.

Help?

Försöker klura ut det billigaste sättet att ta mig från bollnäs till uppsala. Det verkar vara buss till uppsala med ul sedan u-tåget till bollnäs. Ett byte vilket är toppen och mycket billigare än SJ. Plus att man inte behöver boka biljett. Eller, det verkar vara x-trafik från gävle till bollnäs, sedan u-tåget från gävle till uppsala och x-trafik från gävle till bollnäs :idea: nej, nu stämmer det inte, buss till uppsala, från östhammar (tillbaka resa) sedan u-tåget till gävle.

alltså, knutpunkten verkar vara Gävle. Dit ska jag till Uppsala, hem ska jag från Östhammar till Bollnäs. Gudars, det här var komplicerat. Jag vet att det ska gå något via buss som ser ut som tre byten men är ett eftersom bussen byter nummer, men fasiken om jag kan hitta den igen.

Help?

Från Östhammar kan du åka 835 till Skärplinge och sedan 510 till Gävle (det är 835 som kan bli 510 i Skärplinge).

Dit:

Bollnäs --> Gävle --Uppsala

Hem:

Östhammar --> Uppsala ---> Gävle --> Bollnäs

Men finns det något enklare sätt? Jag river mitt hår.

Help?
Jag är glad att jag har körkort och bil... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 352
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 749
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 325
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 371
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur